کد خبر: 942158
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد؛
در نه‌ماهه سپری‌شده از سال جاری ۱۰ هزار و ۱۷۰ نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان، گفت: امسال شاهد استقبال خوب مردم اصفهان از طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین هستیم به‌نحوی‌که ۱۰ هزار و ۱۷۰ نیکوکار جدید در این مدت به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند.
مهدی رنجکش،  با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین، گفت: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به واحد اکرام در دفاتر کمیته امداد در محل زندگی خود، حضور در پایگاه‌های مناسبتی این نهاد و یا مراجعه به تارنمای mohsenin.ir نسبت به قبول حمایت این فرزندان اقدام کنند.
وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۶۱ هزار و ۲۵۸ حامی در سراسر استان در این طرح مشارکت دارند که ۴۱ هزار و ۵۲۳ نفر از آن‌ها از ایتام، ۱۸ هزار و ۱۵ نفر از فرزندان محسنین و هزار و ۷۲۰ نفر هم به‌صورت تلفیقی عهده‌دار این خیر ماندگار هستند.
وی یادآور شد: این حامیان مبالغی را در بازه‌های زمانی مشخص به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند و در مناسبت‌های گوناگون نیز با اهدای کالا و خدمات دستگیر این نیازمندان هستند.
رنجکش در ادامه با اشاره به جمعیت فرزندان خدمات گیرنده در این طرح‌ها، گفت: شش هزار و ۲۹۸ نفر از ایتام در سراسر استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که همگی دارای حامی هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان همچنین گفت: تاکنون موفق به جذب حامی برای ۱۰ هزار و ۶۰۰ فرزند محسنین شده‌ایم و کماکان ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها فاقد حامی هستند و کمک به این نیازمندان آسیب‌پذیر به همت مردم نیکوکار استان وابسته است.
رنجکش توضیح داد: فرزندان محسنین آن دسته از نیازمندانی هستند که پدر آن‌ها در قید حیات است اما به علت بیماری یا ازکارافتادگی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند. وی نیازمندی این فرزندان را کمتر از ایتام ندانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان مردم در این نهاد، تعداد فرزندان محسنین بدون حامی به صفر برسد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر