کد خبر: 942176
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج در ارزیابی عملکرد ادارات از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج بالاترین رتبه ارزشیابی را در بین سایر ادارات کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز؛ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج در ارزیابی عملکرد ادارات از سوی معان استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج بالاترین رتبه ارزشیابی را در بین سایر ادارات کسب نمود.

سیروس شفقی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با تأکید بر حذف فرآیندهای زاید اداری برای جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان، اظهار کرد: بسیاری از ضوابط و دستورالعمل‌ ها مربوط به دهه‌های گذشته بوده و امروز کارآیی خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان مراحل زاید در سیستم اداری خود را حذف کرده‌اند، گفت: جلب رضایت مردم موجب استحکام نظام و رضایت‌مندی شهدا و توشه آخرت مسئولان می‌شود.

بر اساس این گزارش: در ارزیابی ادارات اجرایی سال 97 از سوی فرماندار ویژه شهرستان کرج، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج موفق به کسب بالاترین رتبه ارزیابی در بین شاخص‌ های عمومی و اختصاصی گردید و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج  شد.

سیاوش ذاکری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج این موفقیت را ثمره تلاش و زحمات بی دریغ همه همکاران دانست و گفت: امید است ارزیابی عملکرد ادارات با هدف ارتقای نظام اداری، الگوگیری از دولت شهیدان رجایی و باهنر و حفظ روند رو به رشد عملکردی هر ساله برگزار می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد محمدیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
باسلاموتبریک رتبه نخست اداره منابع طبیعی کرج بعرض می رساند پل روستای نیای طالقان که قبلاتخریب ش ه تعدادی از ست نه اس سیمانی تخریب شده مانع جریان آب رودخانه میشود که همین امر سبب میشود آب رودخانه بسمت زمینهای ضلع شرقی حمله ورود که هم باعث آسیب زدن و احتمال خطرات فراوان به زمینها و همچنین بلحاظ اینکه مسافرین زیادی باخانواده در کنار همین زمینها می نشینند لذا خطرات جانی و مالی فراوانی این محل را تهدید میکند پیشنهاد میشود میشود دراز ع وقت نسبت به کنارزدن م مانع مذکور اقدام عاجل بعمل آید با سپاس فراوان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار