کد خبر: 942188
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: با حمایت مسئولان استان جایگاه کانون پرورش فکری برای پرورش نیروهای خلاق در اردبیل ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، زعفر احدزاده در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ با مراکز و مربیان، در راستای تقویت و بهبود فرآیندها و اهمیت‌دهی به آموزش‌های سیستمی کانون به نسل کودک و نوجوان صورت می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه خدمات کانون پرورش فکری به جامعه هدف در گرو حمایت‌ های همه‌ جانبه امکان ‌پذیر است افزود: دیدگاه توسعه گرانه و حمایت گر مسئولان استان می‌تواند در ارتقای جایگاه کانون برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در زمینه‌ های مختلف موثر باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر لزوم تجهیز ساختمان برای راه ‌اندازی شعبه کانون زبان ایران در شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: کیفیت آموزش‌ های ارائه ‌شده در این مراکز بسیار عالی بوده و برای برخورداری زبان آموزان و علاقه‌ مندان سایر شهرستان‌ های استان باید تمهیدات توسعه ‌ای فراهم شود.

احدزاده توسعه کتابخانه های سیار کانون را یادآور شد و بیان کرد: هدف از افزایش کتابخانه های سیار در مناطق مختلف استان توزیع متوازن امکانات مطالعه در مناطق محروم روستایی و بهره مندی علاقه مندان به مطالعه کتاب در این مناطق است.

وی اضافه کرد: پنج واحد کتابخانه سیار در شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر ، پارس آباد و نمین فعالیت داشته و اقدام لازم برای خرید خودرو و تجهیز آن به کتابخانه سیار با استفاده از اعتبارات استانی انجام شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: بیش از 250 هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون های فعال این استان موجود بوده و کودکان و نوجوانان از آنها استفاده می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر