کد خبر: 942327
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
عضو شورای شهر کرج خبرداد
عضو شورای شهر کرج از اعلام آمادگی هشت شرکت خصوصی برای اجرای طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند خبر داد.

حسین محمدی در جلسه با شرکت‌های متقاضی اجرای طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند، اظهار کرد: تا کنون هشت شرکت  خصوصی برای اجرای طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند اعلام آمادگی کرده اند.
وی ادامه داد: سه مورد از این شرکت ها در زمینه تصفیه شیرابه، دو مورد در زمینه تولید کمپوست، یک مورد در زمینه جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکترونیک ، یک مورد در زمینه بازیافت پسماندهای شهری و یک مورد نیز در زمینه تولید انرژی از پسماندها فعالیت دارند.
وی توضیح داد: امروز نمایندگان این شرکت ها به توضیح ساز و کار و شیوه خود برای مدیریت پسماند در حوزه ای که فعالیت دارند، پرداختند.
این مسئول خاطر نشان کرد: این شرکتها در کنار معرفی خود باید گزارشی نهایی از توان مالی، تخصصی و فنی خود به سازمان پسماند ارائه دهند تا با بررسی آنها توانمندترین شرکتها انتخاب شوند.
عضو شورای شهر کرج گفت: بدون شک با ارائه  مستندات و مدل فنی- اقتصادی از سوی این شرکتها، تصمیم گیری مدیران شهری برای همکاری با آنها ساده تر و درقالبی شفاف انجام می‌شود.
محمدی گفت: انتخاب بهترین سرمایه گذار ( هم از لحاظ تخصصی و هم پشتوانه مالی) هم به نفع مدیریت شهری است و هم به نفع شهر و شهروندان تمام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار