کد خبر: 942666
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)اعلام کرد؛
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)برنامه های مراسم فاطمیه اول در حرم مطهر را اعلام کرد.

جوان آنلاین: به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، امشب مراسم عزای شهادت حضرت زهرا (س)با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی و مدیحه‌سرایی سید رضا نریمانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

همچنین، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها فردا شب در تاریخ ۳۰ دی‌ماه با برگزاری مراسمی به مناسبت شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و مدیحه‌سرایی علی مالکی‌نژاد از زائران و مجاوران حرم مطهر استقبال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و ابوذر بیوکافی دوشنبه شب هفته جاری در یکم بهمن‌ماه به مناسبت ایام فاطمیه اول بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برای ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به ایراد سخن و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری نیز در برنامه منبر حرم بعد از نماز مغرب و عشاء از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است، برنامه "پیام حرم" نیز هر روز یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی کارشناسان دینی و اساتید حوزه علمیه در شبستان امام خمینی(ره) دنبال می‌شود.

دعای کمیل این هفته پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط حسن شالبافان و همچنین زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه خوانده می‌شود.

جمعه هفته جاری نیز هم‌‌‌زمان با طلوع آفتاب مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی و مدیحه‌سرایی علی مالکی‌نژاد برگزار و زیارت آل‌یاسین نیز یک ساعت و نیم مانده به غروب آفتاب همان روز توسط حجت‌الاسلام جوشقانیان خوانده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر