کد خبر: 942737
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
شورای اسلامی شهر گرگان
رییس کمیسیون خدمات شهری ،فضای سبزوزیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان از طرح برگزاری جشنواره گرگان مهمان نوازبا مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان از بحث و تبادل نظر درخصوص طرح برگزاری «جشنواره گرگان مهمان نواز» که با مشارکت بخش خصوصی و با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد، طی پنجاه و هفتمین جلسه این کمیسیون خبر داد.

محمدابراهیم جرجانی با بیان اینکه این جشنواره در آستانه سال نو و عید باستانی نوروز، برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این جشنوراه جذب مسافر و گردشگر و شاد سازی فضای شهری در آستانه سال نو اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی روند برگزاری این جشنواره با حضور نماینده فرمانداری، معاونت دانشگاه منابع طبیعی، نماینده شرکت برق، نماینده هلال احمر، معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان، ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان و مشاوران کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه اجرای موسیقی زنده و محلی، راه اندازی کارناوال شادی و گردش در شهر،  دعوت از کارشناسان با موضوع آداب و رسوم نوروزی شهر گرگان، نمایش هخای میدانی در مورد آئین های سنتی مردم گرگان، اجرای گروهی مراسم نوروز خوانی و برگزاری مراسم عید باستانی، معرفی شیرینی های سنتی و مواردی از این دست از جمله برنامه های پیش بینی شده این جشنواره می باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد هلال احمر، شرکت توزیع نیروی برق، سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان، سازمان آتش نشانی و شهرداری در خصوص برگزاری این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در این جلسه همچنین موضوع اخذ ورودی پارک ترافیک و  خانه طبیعت از دانش آموزان مطرح شد که با توجه به اهداف و رسالت خانه طبیعت و پارک ترافیک آموزش مبنی بر فرهنگ سازی و آموز شهروندی مقرر شد اخذ ورودی از دانش آموزان در این مکان ها حذف شود.

جرجانی همچنین با اشاره به فعالیت دانشگاه منابع طبیعی در خانه طبیعیت ناهار خوران بر اساس تفاهم نامه منعقده بین شهرداری گرگان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، خاطر نشان کرد: این واگذاری با هدف انجام طرح های پژوهشی و ترویج حفاظت از از منابع طبیعی و محیط زیست انجام شد و انتظار می رود این موضوعات مورد توجه جدی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر