کد خبر: 942769
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
در آذربایجان غربی؛
مدیر کل ثبت احوال آذرایجان غربی گفت: در استان قریب به یک میلیون و 900 هزار نفر کارت ملی دریافت کردند.

محمد حیرت انگیز، اظهار داشت: جمعیت واجد شرایط ثبت نام  کارت هوشمند ملی  در استان  2میلیون و 506هزار نفر است که تا 24 دی ماه سال جاری حدود 82 درصد یعنی  تعداد 2 میلیون و 70 هزار نفر واجد شرایط برای ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام نموده اند.

مدیر کل ثبت احوال آذرایجان غربی، در خصوص تعداد افراد دریافت کننده کارت هوشمند ملی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح تا پایان مورخه 24 دی ماه سالجاری تعداد یک میلیون و 898 هزار و920 نفر از واجدین شرایط در استان کارت ملی هوشمند دریافت نموده اند.

وی، تصریح کرد: حدود  430 هزار نفر از ساکنین واجد شرایط آذربایجان غربی نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی تاکنون اقدام نکردند.

حیرت انگیز، با تاکید بر اینکه خدمات الکترونیکی که در حاضر ارائه می شود و خدماتی که قرار است در آینده ارائه شود، نیازمند کارت ملی هوشمند است اظهار کرد: توصیه می شود شهروندان تا پایان سال نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند  اقدام نمایند تا در دریافت خدمات شهروندی با مشکل مواجهه نشوند چرا که هیچ گونه برنامه ای جهت تمدید مهلت ثبت نام  وجود ندارد و پایان سال  97 آخرین مهلت ثبت نام است.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی، ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، پست و ادارات ثبت احوال نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند .

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر