کد خبر: 942776
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر تنها یک ششم از رقم سه هزار نفر سهمیه طرح کارورزی دانش‎آموختگان استان استفاده شده است، موانع موفقیت مورد انتظار این طرح در استان باید بررسی شود.

محمدرضا پورمحمدی در بیست و دومین جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیروی کار ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امورز جدی‌تری مسئله، اشتغال، تامین درآمد و حفظ فرصت‎های شغلی است.

وی با اشاره به گزارشات ارائه شده در ارتباط با تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در استان افزود: گزارشات نشان می‎دهد اتفاقات مطلوبی در این زمینه افتاده ولی تا سرمنزل مقصور فاصله زیاد است و باید جدیت خود را افزایش دهیم.

پورمحمدی با بیان اینکه نوع اشتغال روستایی چند منظوره و مهم است و منجر به رفع مشکلات ناشی از مهاجرت می‎شود، افزود: لازم است بحث اشتغال مولد و پایه در مناطق شهری نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‎شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: باید بخشی از جلسات استان را برای سیاستگذاری ایجاد اشتغال در استان تخصیص دهیم.

وی گفت: در این مورد دیتا بیسی لازم داریم تا به شفاف‎سازی فرایندها کمک شود و اشتباهات گذشته تکرار نشود و از سپردن سرمایه‎های مردم به افراد نامعتبر جلوگیری شود.

این مسوول در بخش دیگری از صحبت‎های خود متذکر شد: اگر تنها یک ششم از رقم سه هزار نفر سهمیه طرح کارورزی دانش‎آموختگان استان استفاده شده است، موانع موفقیت مورد انتظار این طرح در استان باید بررسی شود؛ شاید اطلاع رسانی بیشتر موجب تکمیل این سهمیه در استان شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر