کد خبر: 942801
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
معاون فرهنگی سپاه پاسداران:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان سپاه اسلام علی‌رغم اینکه دستشان خالی بود توانستند جبهه استکبار و ایادی شرق و غرب را به‌ زانو دربیاورند حال چه شده است که با داشتن ثروت سرشار و دستان پُر در عصر حاضر، کشور ایران درگیر مشکلات اقتصادی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه شنبه به مناسبت سالروز حماسه و ایثار شهرستان لنجان و در جمع مردم این منطقه اظهار کرد: در طول چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم کرده‌ایم که مشکلات اقتصادی کوچک‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی از دادن سیم خاردار به ایران امتناع می‌کردند و دستمان از داشتن امکانات خالی بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه اسلام علی‌رغم اینکه دستشان خالی بود توانستند جبهه استکبار و ایادی شرق و غرب را به‌زانو در بیاورند حال چه شده است که با داشتن ثروت سرشار و دستان پُر در عصر حاضر، کشور ایران درگیر مشکلات اقتصادی شده است.
وی با تأکید براینکه باید رویکرد مسؤولان کشور نسبت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی تغییر کند، تصریح کرد: در بسیاری از زمینه‌های علمی و فناوری‌های نوین و صنایع بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو پنج کشور برتر دنیاست، خب این ظرفیت‌ها می‌تواند به کمک مشکلات اقتصادی کشور بیاید.
نقدی با بیان این مطلب که مسؤولان ما باید از تجربه تلخ برجام درس بگیرند، متذکر شد: مگر وعده الهی را فراموش کرده‌اند که اگر خداوند بنده‌ای را یاری کند دیگر هیچ‌کسی نمی‌تواند بر او غلبه کند، چرا در برابر دشمن احساس ضعف می‌کنید.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه مسؤولان به غرب و غفلت از ظرفیت‌های داخلی را یکی از اصلی‌ترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و یادآور شد: مشکلات اقتصادی در کشور از آن روزی ایجاد شد که عده‌ای در برابر دشمن احساس ضعف کردند و این موضوع تنها مربوط به این دولت نیست چراکه پیش‌ از این هم در دولت‌های گذشته شاهد اظهاراتی از جانب مسؤولان بلندپایه تحت عناوینی نظیر شعب ابی‌طالب و غیره بودیم که همین موضوع دشمنان ما را گستاخ کرد تا جایی که به خود اجازه دادند دم از مذاکره و فشار بر ایران بزنند.
وی با توجه به افول قدرت پوشالی آمریکا در دنیا به‌ویژه در کشورهای منطقه افزود: در یک دورانی وقتی رئیس‌جمهور آمریکا وارد یکی از کشورهای منطقه خلیج‌فارس می‌شد، با ماشین‌های روباز وارد مناطق مختلف آن کشور می‌شدند و زنان برای او هلهله می‌کردند و کودکان و مردان آن دیار، پرچم آمریکا را در دست تکان می‌دادند، حال چه شده که رئیس‌جمهور آمریکا مخفیانه و چراغ خاموش در منطقه تردد می‌کند.
نقدی با بیان اینکه امروز رئیس‌جمهور آمریکا حتی جرأت این را ندارد که با یک ماشین زرهی دریکی از خیابان‌های کشورهای متحد خود تردد کند، خاطرنشان کرد: امروز به جد شاهد افول هیمنه پوشالی جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا جنایتکار هستیم، از یک طرف بی‌اعتباری این کشور در دنیا و از طرف دیگر بدهی سرسام‌آور این کشور تنها بیانگر یک واقعیت است و آن چیزی به‌جز سست شدن پایه‌ها قدرت و نابودی جبهه استکبار نیست.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار