کد خبر: 942817
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
سخنگوی شورای هماهنگی سیاستگذاری نیروهای انقلاب اسلامی:
سخنگوی شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: نخبگان در راس هرم مطالبه‌گری و طرح خواسته‌های مردمی قرار دارند که باید به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کلام‌الله صفری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی باید بر مبنای تقاضا و خواسته‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متنوع عموم افراد جامعه برنامه‌ریزی و هدفگذاری خود را درست و دقیق تنظیم کرده و در راستای سروسامان دادن به این شرایط گام‌هایی جدی بردارد.

وی محوریت پیگیری و طرح مطالبات مردمی را با کمک نخبگان و برجستگان جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید نخبگان به وظیفه خطیر خود در حوزه طرح مشکلات و خواسته‌های مردم و همچنین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به نیت اصلاح امور جامعه ورود پیدا کرده تا با توجه به ظرفیت‌های جامعه و محوریت قانون اساسی کارها به درستی و شایستگی به پیش رود.

سخنگوی شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: احزاب به دور از فعالیت‌های موسمی باید در همه شرایط جامعه در کنار مردم و جدی گرفتن بحث مطالبات هموطنان به سمتی حرکت کنند تا با ابزارهای قانونی مشکلات و موانع پیش روی مردم را برداشته و فرصت رضایتمندی و جلب نظر مساعد هموطنان را فراهم کند.

صفری گفت: در قالب مطالبه‌گری احزاب و رسانه‌ها در ماه‌های اخیر ابعاد مختلفی از پرونده‌ حقوق‌های نجومی، دست‌درازی به صندوق ذخیره فرهنگیان و ده‌ها زدوبند مالی و اقتصادی آشکار شد تا به نوعی با روشنگری و آگاهسازی عمومی جلوی این رانت‌ها و مفسده‌ها گرفته شود.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل نه به شکل فعالیت‌های موسمی در آستانه انتخابات بلکه در پیگیری مطالبات مردم در این شرایط خطیر ورود پیدا کرده تا به دور از نگاه سیاسی بتواند واقع‌بینانه در چارچوب قوانین و مقررات پیگیر مشکلات مردم بوده و به نوعی با پرهیز از بی‌تفاوتی در جبهه‌بندی گروه‌ها و احزاب بتواند به وظیفه خطیر خود عمل کرده و در دفاع از حق مردم و حل مشکلات آنها با محوریت توجه به مبانی شایسته‌سالاری کارها را به پیش برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر