کد خبر: 942819
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل :
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با تکمیل پروژه های سرمایه گذاری گردشگری بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 116 پروژه سرمایه گذاری در سطح استان اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل مراکز اقامتی، محوطه های گردشگری و سایر پروژه هایی است که می تواند منجر به رونق گردشگری استان شده و همچنین سه هزار و 439 فرصت شغلی به وجود آورد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: با توجه به اینکه مهلت اتمام پروژه ها تا سال 1400 پیش بینی شده است، در چند سال آینده ما شاهد ایجاد فرصت های شغلی ذکر شده خواهیم بود.

به گفته فلاحی از ابتدای امسال نیز 37 پروژه سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده و توانسته برای 518 نفر فرصت شغلی فراهم سازد.

وی تاکید کرد: با توجه به زودبازده بودن طرح های گردشگری، انتظار ما از بخش خصوصی تقویت تاسیسات گردشگری و کمک به رفع دغدغه بیکاری در استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: این مجموعه نیز حامی طرح های گردشگری است و تا مرحله بهره برداری از یک پروژه خود را مالک فرایند دانسته و نظارت جامع بر پروژه ها دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر