کد خبر: 942932
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
در دهه فجر امسال
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 83 پروژه بزرگ و کوچک با صرف 350 میلیاردریال به بهره‌برداری می‌رسد.

کامیل کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سقز اظهار داشت: ذوب آهن این شهرستان به عنوان یک صنعت مادر در آینده اقتصادی سقز نقش مهمی ایفا می کند و برای تعداد زیادی از جوانان سقزی ایجاد شغل پایدار خواهد کرد.

فرماندار سقز افزود: در راستای تکمیل زنجیره فولاد، ساخت کارخانه تولید آهن اسفنجی (صاحب) نقش اساسی در اقتصاد سقز و منطقه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: گام بزرگ و مهم برای ایجاد اشتغال در شهرستان، ایجاد صنایع فرآوری و جلوگیری از خام‌فروشی معادن بسیار غنی این شهرستان است.

کریمیان ادامه داد: عملیات عمرانی فرودگاه سقز امیدوارکننده است و جاده جایگزین، تطویل باند و ساخت ابنیه هم از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

وی حضور سرمایه‌گذاران خارجی در سقز را بسیار امیدوارکننده دانست و گفت:  حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان نشان از ظرفیت بسیار بالای سقز در زمینه اشتغال دارد.

فرماندار شهرستان سقز دو ظرفیت بزرگ شهرستان در بحث اقتصادی را، مرز و کشاورزی دانست و گفت: توسعه فعالیت‌های دامپروری و شیلات هم برای ایجاد اشتغال پایدار بخش دیگری از ظرفیت‌های شهرستان است.

وی همچنین اظهار کرد: ایمن‌سازی راه‌های شهرستان از دغدغه‌های اصلی دولت است که در این راستا 300 کیلومتر آسفالت راه روستایی به پیمان سپرده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز در ادامه گفت: در تمام مسیرهای منتهی به شهرستان عملیات جاده‌سازی در قالب ایجاد بزرگراه، دو بانده کردن مسیر و نصب علائم در حال اجراست.

کریمیان افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر، 83 پروژه بزرگ و کوچک با صرف 350 میلیاردریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان افزود: با تلاش همکاران در اداره گاز شهرستان، تا پایان سال 1400، تمام روستاهای سقز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/2330/74

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر