کد خبر: 942936
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از صدور حکم ۱۴ میلیاردی برای فرد سواستفاده کننده از سامانه همتا برای ریجستری گوشی تلفن همراه خبر داد.

سید احد یوزباشی گفت: برابر گزارش ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز و مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در مورد سواستفاده از سامانه همتا در ریجستری تلفن همراه، برای فردی از شهرستان مراغه به دلیل سواستفاده و ریجستری غیرقانونی تعداد ۲ هزار و ۷۷۳ دستگاه گوشی همراه، پرونده تشکیل و در شعبه تعزیرات حکومتی آن شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.


وی افزود: پس از ثبت و اجرای تشریفات قانونی در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مراغه دستور احضار و جلب نامبرده صادر شد و بعد از استخراج سابقه متهم آدرس هایی که در شهرستان مراغه و شهر تهران به دست آمده بود مورد شناسایی قرار نگرفت و با توجه به حساسیت موضوع و بالا بودن میزان ارزش ریالی تخلف، به منظور جلوگیری از فرار و متواری شدن متهم، تصمیم به ممنوعیت خروج از کشور وی اتخاذ شد و در نهایت متهم در شعبه رسیدگی کننده حضور یافت و از خود دفاع کرد.


وی گفت: با احراز تخلف در شعبه رسیدگی کننده، متهم ضمن ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر