کد خبر: 942946
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
بیگی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خبر از ممنوع‌الخروجی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور را داد و گفت: وزیر اقتصاد به صراحت عذر او را خواسته ولی پوری‌حسینی پاداش رئیس ستاد انتخابات بودن را می‌گیرد.

احمدعلیرضا بیگی  اظهار کرد: میرعلی اشرف پوری‌حسینی طبق اصل اعلام بازپرس پرونده ممنوع‌الخروج شدند.

وی افزود: به دنبال درخواست نمایندگان رئیس دستگاه قضا و دادستان کل‌ کشور برای دسترسی به رئیس سازمان خصوصی‌سازی به منظور پاسخ به سوالات و ابهامات در رابطه با روند واگذاری شرکت‌های دولتی و ارائه مدارک و مستندات متقن با دستور بازپرس رئیس سازمان خصوصی‌سازی از کشور ممنوع‌الخروج شد.

بیگی در ادامه این گفت‌وگو در رابطه با اینکه قرار بود رئیس سازمان خصوصی‌سازی تغییر یابد ولی تاکنون چنین اقدامی نشده است، گفت: این عدم تغییر ریاست سازمان خصوصی‌سازی کشور یک پیام دارد، چراکه  وزیر اقتصاد در زمان رای اعتماد به ما قول تغییر او را داده بود و حتی بعد از کسب رای اعتماد نیز به صراحت اعلام کرد که آقای پوری‌حسینی جایی در تیم اقتصادی دولت نداشته و باید شغل دیگری برای خود پیدا کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: اگر تاکنون با وجود جدیت وزیر اقتصاد در عدم به‌کارگیری  پوری‌حسینی تغییر نکرده است، نشان از پشتوانه قوی این فرد دارد که با علم بر کارهای وی او را حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: پوری‌حسینی به خاطر دریافت پاداش ریاست ستاد آقای روحانی در آذربایجان‌شرقی در این سمت قرار گرفته و تا امروز سمت او تغییر نکرده است.

بیگی متذکر شد: این عدم تغییر آقای پوری‌حسینی از منظر حیثیتی به دولت و از منظر سوءمدیریتی و عملکردی به مردم ضربه می‌زند.

وی اذعان داشت: امیدواریم دولت عقل به خرج داده و به این وضعیت رسیدگی کند و پرونده آقای پوری‌حسینی هر چه سریع‌تر رسیدگی شود که البته این زمانی به خوبی محقق می‌شود که دیگر از آن سمت برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر