کد خبر: 942996
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون 685 تن گوشت قرمز شامل 187 تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله و 498 تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی  در اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه بررسی وضعیت تولید، تامین و ذخیره سازی میوه شب عید و نهاده‌های دام و طیور در اردبیل اظهار داشت: 187 تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله، 498 تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی و نیز مرغ منجمد 724 تن و برنج هندی و تایلندی 604 تن در سطح استان با قیمت‌های مصوب دولتی از ابتدای سال تا کنون توزیع شده است.

وی بیان کرد: در ماه‌ها و روزهای باقیمانده از سال تلاش خواهد شد میزان توزیع کالای اساسی بین مردم افزایش پیدا کند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود نظارت‌های لازم را در خصوص توزیع کالاهای اساسی انجام می‌دهد.

عاملی با اشاره به قاچاق دام زنده از استان خواستار تدوین دستورالعمل لازم برای قانونی شدن خروج دام از استان شد و گفت: با توجه به افزایش شدید قیمت گوشت قرمز اعم از دام‌های سبک و سنگین و خروج زنده دام از استان انتظار می‌رود ارگان‌ها و نهادهای مسئول در این باره نظارت لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار می‌رود در زمینه تعیین تکلیف برنج‌های وارداتی توقیف شده در استان اردبیل تصمیمات مقتضی اتخاذ و مجوز توزیع برنج‌های سالم از نظر بهداشتی را به نهادهای نظارتی استان اعلام کنند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی اساسی در زمینه ذخیره‌سازی و توزیع میوه شب عید در سطح استان تصریح کرد: توزیع و ذخیره‌سازی میوه و حمل آن از استان‌های دیگر باید در زمان مقرر و به موقع انجام شده و نسبت به توزیع میوه‌ها بین مردم با نرخ‌های مصوب برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر