کد خبر: 942999
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌هایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها یک هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌هایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها یک هزار میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این حوزه در شهرستان اردبیل اقدامات قابل توجهی انجام یافته است که این اقدمات از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی اقتصادی در شهرستان اردبیل راه‌اندازی می‌شود و شاهد افتتاح کارخانه‌هایی در اردبیل خواهیم بود که نقش اساسی در پویایی اقتصاد منطقه دارد.

زنجانی تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های بخش خصوصی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها 600 میلیون تومان است و برای بیش از 100 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: همزمان با این ایام گازرسانی به چندین روستای اردبیل به اتمام می‌رسد و 100 روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و 12 روستای شهرستان اردبیل نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که مراسم افتتاح گازرسانی نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

زنجانی بیان کرد: انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار دارد و در این مدت خدمات ارزنده‌ای انجام یافته که باید تبیین شود تا مردم از عملکردهای انجام یافته آگاه شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی چشم دیدن پیروزی مملکت اسلامی ایران را ندارند و در سایه خون پاک شهدا نقشه‌های دشمنان به یاس تبدیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر