کد خبر: 943310
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به خدمتگزاران نظام است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در همایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید برنامه‌های جشن چهلمین سالگرد انقلاب با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب توطئه‌هایی را برای براندازی انقلاب در پیش گرفته‌اند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین معروف جامعه حفظ نظام اسلامی است و همه انسان‌های مومن و معتقد باید تلاش کنند تا نظام اسلامی ایران را در برابر خطرات دشمنان محفاظت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از چهار سال گذشته با بکارگیری سه دستگاه اطلاعاتی موساد، سیاه و ام‌‌آی‌سیکس بر مبنای وضعیت اداری و اجرایی جمهوری اسلامی طراحی‌های مختلفی را براساس چهارچوب پنج‌گانه انجام داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان به این مولفه‌ و چهارچوب پنج‌گانه اشاره و عنوان کرد: القای ضرورت کنارآمدن با کدخدا (آمریکا) به‌عنوان تنها گزینه‌ی فرار از مشکلات از جمله این مولفه‌هاست که عده‌ای تصور می‌کنند اگر آمریکا نباشد ما نمی‌توانیم نان و آب خود را تامین کنیم.

الله‌مرادی بیان کرد: هرگاه ما به آمریکا تکیه کرده‌ایم عقب مانده‌ایم و نتوانسته‌ایم کاری از پیش ببریم.

ایجاد خطای محاسباتی از اهداف دشمنان علیه ایران است

وی ایجاد خطای محاسباتی در سه سطح مردم، مسوولان و نخبگان را از دیگر مولفه‌های پنج‌گانه دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: دشمن درصدد بدبین کردن مردم به نظام اسلامی است و برنامه‌ریزی دراز مدتی برای دستیابی به این مهم داشته‌اند.

وی اعلام کرد: کار آمریکایی‌ها عربده‌کشی و کار اروپایی‌ها وقت‌کشی است و در برجام آمریکا ایران را تهدید می‌کرد و اروپا وقت می‌خرید و حتی مراکز هسته‌ای ایران را به تعطیلی کشیدند.

ایجاد یاس و ناامیدی مردم از توطئه‌های دشمنان اسلام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: ایجاد شایعه، تفرقه‌افکنی، دو به هم‌زنی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از توطئه‌های دشمن بود که می‌خواستند مردم خواسته‌های مشروعی که برای ایجاد برابری دارند چشمپوشی کنند و نسبت به کشورهای مسلمان غافل شوند.

الله‌مرادی گفت: نخبگان امروز باید در راستای رشد آرمان‌های انقلاب و تحقق عزت و سربلند مملکت حرکت کنند.

وی تلاش برای فرسایش ظرفیت‌های نظام در داخل را از دیگر توطئه‌های دشمن دانست و عنوان کرد: دشمن می‌خواهد مردم و مسوولان را در برابر هم قرار دهد تا وقتی برای فکر کردن به جنایت آنها وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا قاچاق را در راس قرار دهد، اضافه کرد: این کار گرانی را به وجود می‌آورد و نظام را دچار چالش می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه عده‌ای شایعه کرده‌اند امام اول انقلاب فرموده‌اند گوشت یخ‌زده حرام است، افزود: اوایل انقلاب با امروز متفاوت است چرا که اکنون در تمامی کشورهای وارد کننده گوشت، روحانی آگاه به مسائل شرعی وجود دارد که بر ذبح شرعی دامها نظارت می‌کند.

الله‌مرادی بیان کرد: پیوند زدن مشکلات مردم به جهت‌گیری سیاست‌های خارجی از طراحی‌های دیگر آمریکا علیه ایران است و باید زیربنای اقتصادی کشور خودمان را بازسازی کنیم ولی متاسفانه گاهی مسوولان به توان داخلی کشور توجهی ندارند و چشمشان را به خارج از مرزها دوخته‌اند.

وی اضافه کرد: دشمن همچنین به دنبال ایجاد این باور است که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی عوض شود و از جنبش‌های آزادی بخشی که امروز مردم برای اعتلای دین اسلام تلاش می‌کنند، چشم‌پوشی کنند.

وی گفت: دشمن برای دستیابی به اهداف خود به دنبال خروج آمریکا از برجام بوده و علاوه بر آن ایجاد نارضایتی عمومی به ویژه بین قشر آسیب‌پذیر را با وارد کردن آنها به اعتراض و تحمع علیه نظام اسلامی در پیش گرفته است.

الله‌مرادی اعلام کرد: بالا رفتن قیمت دلار برای ایجاد رکود اقتصادی در کشور، ایجاد نارضایتی عمومی به‌ویژه بین قشر آسیب پذیر و وارد کردن آنها به اعتراض و تجمع بر علیه نظام، ایجاد تورم در حد برشگستگی نظام، جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای و به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی و مقصر کردن مقام معظم رهبری در مقابل همه جریان‌ها نیز از برنامه‌های دیگر دشمنان برای دستیابی به اهدافشان بوده است.

وی گفت: دشمن درصدد است با تفرقه و دودستگی به اهداف خود برسد و امیدوار است که در دهه فجر و سال آینده در انتخابات هدف خود را عملی کند اما ما باید از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کنیم و به ارزش‌های اسلامی معتقد باشیم.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به خدمتگزاران نظام است و باید با حضور در تمامی صحنه‌ها برخلاف خواسته‌های دشمن عمل کنیم و از انقلاب اسلامی همچون همیشه حمایت کنیم.

انتهای پیام/2330/72

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر