کد خبر: 943312
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
رئیس اداره گازرسانی شهرستان بانه:
رئیس اداره گازرسانی شهرستان بانه گفت: 100 درصد مناطق مسکونی شهر بانه از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

شیرکو خندانی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در بانه اظهار داشت: تعداد کمی از ساکنان شهرک‌های جدیدالاحداث بانه باقی مانده است که کار گازرسانی به آنها در دست اقدام است و تعداد کمی واحدهای مسکونی هم خارج از محدوده رسمی و توسعه‌یافته شهری و در اراضی ملی احداث شده‌اند که ضروری است توسط اداره راه و شهرسازی تعیین‌تکلیف شوند.

رئیس اداره گازرسانی شهرستان بانه افزود: تمام متقاضیان باقیمانده که تاکنون انشعاب گاز شهری دریافت نکرده‌اند، درصورتی که سال ساخت ابنیه آنها قبل از مرداد ماه 1396 بوده باشد می‌توانند اشتراک غیردائم دریافت کنند که برای تعیین سال ساخت این دسته از بناها، از شهرداری استعلام می‌شود.

خندانی با بیان اینکه براساس دستورالعمل وزارت نفت، توزیع سوخت‌های مایع به منظور استفاده واحدهایی که در مناطق گازرسانی شده واقع هستند، تا پایان فروردین 98 امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: مالکین این واحدها در شهرها و روستاهای بهره‌مند از گاز شهری، از هم‌اکنون به اداره گازرسانی شهرستان بانه مراجعه کنند و اطلاع‌رسانی توسط بخشداران و دهیاران می‌تواند در آگاهی‌رسانی به این دسته از متقاضیان مفید باشد.

رئیس اداره گازرسانی شهرستان بانه اظهار داشت: اشتراک غیردائم سه ساله است و در این فاصله زمانی مشترکان باید از طریق مراجع قانونی مجوزهای لازم را دریافت کنند تا اشتراک موقت آنها به دائم تبدیل شود.

در شهرستان بانه حدود 49 هزار مشترک گازدارد.

انتهای پیام/2330/84

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر