کد خبر: 943319
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
سرمربیان تیم‌های ملی کشتی امید اعلام کردند ترکیب مسابقات آسیایی از جام تختی انتخاب می‌شود و انتخابی تیم ملی تنها برای رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال برگزار خواهد شد.
جوان آنلاین: علیرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های جام جهانی روسیه ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه سال ۹۷ و مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در مغولستان روز‌های ۴ تا ۶ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود و اکثر نفرات ما هم در جام بین المللی تختی شرکت می‌کنند، برگزاری رقابت‌های انتخابی به سال آینده موکول شد.

وی ادامه داد: این تصمیم به این دلیل بود که در یک فاصله زمانی کوتاه کشتی گیر نمی‌تواند برای حضور در دو مسابقه مهم پیش رو دو بار وزن کم کند و تصمیم گرفتیم تا نفرات منتخب برای حضور در جام جهانی روسیه و قهرمانی آسیا در مغولستان را از میان کشتی گیران حاضر در رقابت‌های بین المللی جام تختی انتخاب کنیم.
نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: پس از جام تختی در کرمانشاه، با توجه به اینکه قرار است در دو تا سه وزن در جام جهانی از کشتی گیران بزرگسال استفاده کنیم، بعد از جلسه با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترکیب تیم‌های ملی زیر ۲۳ سال برای حضور در روسیه و مغولستان را اعلام می‌کنیم.
دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی برای شرکت در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان در مجارستان، به احتمال زیاد تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

جمشید خیرآبادی: نفرات اعزامی به مغولستان را از ۲ مسابقه بین المللی انتخاب می‌کنیم


همچنین جمشید خیرآبادی گفت: نفرات اعزامی به رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا را پس از رقابت‌های بین المللی جام تختی و جام وهبی امره ترکیه انتخاب می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به دلیل شرکت کشتی گیران تیم ملی امید در رقابت‌های بین المللی جام تختی و جام وهبی امره که در هر دو مسابقه حضور دارم و فاصله کم زمانی این رقابت‌ها تا مسابقات آسیایی مغولستان، تصمیم گرفتیم تا کشتی گیران اعزامی به اولان باتور را، از میان نفرات حاضر در این دو مسابقه بین المللی انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال آبان ماه سال آینده در مجارستان برگزار می‌شود و رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در این مسابقات سال آینده برگزار خواهد شد که زمان پیشنهادی ما اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۸ است.
خیرآبادی خاطرنشان کرد: برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان ۳ اردو را مدنظر داریم و امیدوارم با هماهنگی با محمد بنا سرمربی تیم ملی بزرگسالان بتوانیم بهترین ترکیب را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.
به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا روز‌های ۴ تا ۶ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر اولان باتور مغولستان برگزار خواهد شد و رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال جهان روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه سال ۹۸ در شهر بوداپست مجارستان انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار