کد خبر: 943347
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم
هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی امروز با انجام ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که تیم فولاد کار سختی مقابل صدرنشین خواهند داشت. پیکان تهران رو در روی شهرداری گنبد قرار خواهد گرفت. تیم شهرداری ارومیه با شهرداری تبریز مسابقه می‌دهد. در ورامین شهرداری ورامین با فولاد سیرجان ایرانیان بازی می‌کند. خاتم اردکان هم پذیرای شهروند اراک است. شاگردان قوچان نژاد در دیداری آسان مقابل تیم عقاب نهاجا قرار می‌گیرند. در حال حاضر تیم پیام مشهد در پایان هفته نوزدهم با کسب ۱۱ پیروزی و ۳۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد درباره بازی امروز برابر عقاب گفت:تقریبا سه هفته پرتلاطم و پرحاشیه را پشت سرگذاشتیم که دوباره به یک ثبات نسبی رسیوبم و الان در رده چهارم هستیم و امروز باید برای کسب ۳ امتیاز با عقاب بازی کنیم. عقاب هر چند در این چند هفته فقط ۳ برد داشته و در مکان ۱۲ قرار دارد، اما برای ما جایگاه مهم نیست و ما برای برد با توان قوا ظاهر می‌شویم. همیشه گفته‌ام نباید هیچ بازی را دست کم گرفت و همه بازی‌ها سخت است.
قوچان نژاد: عقاب را دست کم نمی گیریمسرمربی تیم پیام مشهد با اشاره به اینکه محدودیت بازیکن داریم خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز چند بازیکن مصدوم هستند. در بازی قبلی هم سر همین موضوع سختی زیادی کشیدیم و این کار را برای ما سخت می‌کنند. تیم‌های که در رده‌های پایین جدول رده بندی قرار دارند چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و برای همین با تمام توان خود بازی خواهند کرد و همین کار را سخت‌تر می‌کند. ضمن اینکه برخی بازیکنان مصدوم هستند و این مصدومیت‌ها تیم را اذیت می‌کند.
قوچان نژاد در ادامه افزود: برنامه ریزی ما طوری خواهد بود که از کورس تیم‌های مدعی عقب نیافتیم و برای بازی امروز محکم در زمین حاضر خواهیم شد. در خانه بازی داریم و ان شالله که به مشکل نمی‌خوریم. عقاب را دست کم نمی گیریم.
وی در خاتمه درباره بلاتکلیفی ریاست فدراسیون هم اظهار داشت: قطعا بلاتکلیفی به والیبال آسیب خواهد رساند. اما با شناختی که از مدیریت افشین داوری دارم می‌دانم که کم‌تر دچار آسیب خواهیم شد. داوری در برخی از مسائل خوب عمل کرد مانند بحث کولاکوویچ و باز گشت او، داوری می‌توانست به این مسئله نپردازد، اما در این زمینه خوب اقدام کرد.
***
در دیگر بازی‌ها فولادی‌ها که هفته پیش موفق شدند تیم کاله مازندران را شکست دهند به دهمین برد خود در این فصل رسیدند و جایگاهشان در رده ششم را تثبیت کردند. شاگردان جوان دامغانی این هفته مقابل تیم شهرداری ورامین به دنبال خلق شگفتی هستند تا با شکست تیم ورامین به رده‌های بالاتر جدول رده بندی صعود کنند و با خیالی آسوده خود را در جمع تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف ببینند. پیکان هم رو در روی شهرداری گنبد قرار خواهد گرفت که احد ارمشی سرمربی خود را در اختیار ندارد و هفته پیش نیز در رقابتی نزدیک نتیجه را مقابل نارنجی پوشان سایپا واگذار کرد. تیم شهرداری ارومیه نیز که در فصل جاری با تغییر سه مربی همراه بود پس از استعفای ناصر شهنازی از فردا با هدایت بنایی رقابت‌های لیگ را ادامه خواهد داد و در هفته بیستم مسابقات مقابل تیم شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت و به امید کسب نتیجه است.. در ورامین شهرداری ورامین با فولاد سیرجان ایرانیان بازی می‌کند. خاتم اردکان هم پذیرای شهروند اراک است.

برنامه دیدار‌های هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛
* خاتم اردکان – شهروند اراک
* شهرداری گنبد – پیکان تهران
* پیام خراسان – عقاب نهاجا
* شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز
* کاله مازندران – دورنا ارومیه
* شهرداری ورامین – فولاد سیرجان ایرانیان
* تیم سایپا این هفته استراحت دارد

* جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا پایان هفته نوزدهم؛
۱. شهرداری ورامین ـ. ۱۶ پیروزی ـ. ۴۸ امتیاز
۲. پیکان تهران ـ. ۱۵ پیروزی ـ. ۴۳ امتیاز
۳. خاتم اردکان ـ. ۱۲ پیروزی ـ. ۳۶ امتیاز
۴. پیام مشهد ـ. ۱۱ پیروزی ـ. ۳۰ امتیاز
۵. کاله مازندران ـ. ۱۰ پیروزی ـ. ۲۹ امتیاز
۶. فولاد سیرجان ـ. ۱۰ پیروزی ـ. ۲۹ امتیاز
۷. سایپا تهران ـ. ۹ پیروزی ـ. ۲۹ امتیاز
۸. شهرداری گنبد ـ. ۹ پیروزی ـ. ۲۸ امتیاز
۹. شهروند اراک ـ. ۸ پیروزی ـ. ۲۳ امتیاز
۱۰. شهرداری تبریز ـ. ۷ پیروزی ـ. ۲۰ امتیاز
۱۱. شهرداری ارومیه ـ. ۳ پیروزی ـ. ۱۲ امتیاز
۱۲. عقاب نهاجا ـ. ۳ پیروزی ـ. ۹ امتیاز
۱۳. دورنا ارومیه ـ. یک پیروزی ـ. ۶ امتیاز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار