کد خبر: 952341
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
برخلاف ظاهر هاچ‌بک، مینت جنسیس دارای درب‌های مدل قیچی است که باز شدن آن‌ها باعث دسترسی مالکان به قفسه و فضای بار پشت صندلی‌های جلو می‌شود.پس از چند تیزر سایه روشن، جنسیس از خودروی مفهومی "مینت" خود رونمایی کرد.
 سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: این محصول در نگاه اول شبیه هیوندای ولستر به نظر می‌رسد و در اصل یک هاچبک کوچک، با نمای روبه‌رویی آیرودینامیک، چراغ‌های LED و جلوپنجره‌ای متمایز است.
این مدل همچنین از سپر و گلگیر‌های عضلانی و نمای انتهایی عجیبی برخوردار است که ذهن را به یاد مدل مفهومی "لوگاندای" استون مارتین در سال ۲۰۰۹ می‌اندازد.
برخلاف ظاهر هاچ‌بک، مینت جنسیس دارای درب‌های مدل قیچی است که باز شدن آن‌ها باعث دسترسی مالکان به قفسه و فضای بار پشت صندلی‌های جلو می‌شود.
مینت در بخش انتهایی یک پورت خروجی برای شارژ دارد و چراغ‌های LED در این بخش با یک رشته چراغ باریک به هم وصل می‌شوند.
رینگ‌های خودرو به شکلی خاص و با فرمت ۵ پر ساخته شده و روی خودرو شاهد سقف شیشه‌ای ویژه و زیبایی هستیم.
ظاهر منحصر به فرد مینت در کابین نیز ادامه می‌یابد و چرم عسلی برای پوشش صندلی‌های دو نفره در آن به کار رفته است. یک کنسول مرکزی تاشو نیز میان دو صندلی قرار دارد.
کابین عاری از دکمه و کلید‌های مختلف است و فرمان توسط ۶ صفحه نمایشگر کوچک احاطه شده است. این صفحات نمایشگر حکم دکمه‌های میانبر را دارند. صفحه نمایش هفتم نیز روی فرمان به عنوان سیستم اطلاعاتی جامع به کاربر و راننده خدمات می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر