کد خبر: 952849
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
یک شرکت با همکاری آژانس هواپیمایی طرح اولیه هواپیمای بدون خلبان را ارایه کرده است که با طول بال ۱۱ متر می‌تواند مسافت ۶۹۸ کیلومتر را طی کند. این هواپیما ۸ موتورالکتریکی خواهد داشت.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: به زودی افراد می‌توانند با یک هواپیمای بدون خلبان به مقصد دلخواه خود سفر کنند.
طرح اولیه از هواپیمای بدون خلبان با ۸ موتو الکترونیکیآژانس مسافرتی آنلاین Kiwi.com با همکاری شرکت فناوری هوافضای Zuri در جمهوری چک طرح اولیه‌ای از یک هواپیمای خودران ارائه کرده‌اند.
طرح اولیه از هواپیمای بدون خلبان با ۸ موتو الکترونیکیآن‌ها امیدوارند این نمونه اولیه بتواند مسافت ۶۹۸ کیلومتر را طی کند که معادل مسافت بین لندن تا آلمان است.
هواپیمای بدون خلبان نیز مانند پهپاد از فناوری VTOL استفاده می‌کند تا به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود بیاید. استفاده از فناوری VTOL بدان معناست که هواپیما می‌تواند به طور عمودی فرود بیاید و در نتیجه قابلیت فرود در اماکن بیشتری دارد.
همچنین هواپیما با استفاده از ۸ موتور الکتریکی پرواز می‌کند. طول بال هواپیما نیز حدود ۱۱ متر و وزن آن ۹۰۰ کیلوگرم خواهد بود.
طرح اولیه از هواپیمای بدون خلبان با ۸ موتو الکترونیکیطبق اعلام Zuri، طرح اولیه مذکور می‌تواند ۴ مسافر را جابه جا کند. این شرکت هم اکنون قصد دارد نمونه اولیه از این هواپیما با قابلیت پرواز را با هدف جذب سرمایه گذاری اولیه بسازد.
فناوری‌ها و هواپیمای خودران به زودی از هزینه‌های شرکت‌های هوایی می‌کاهند. علاوه بر آن پتانسیل جدیدی برای ساخت هواپیما‌هایی با یک خلبان نیز فراهم می‌کنند.
طرح اولیه از هواپیمای بدون خلبان با ۸ موتو الکترونیکیهواپیمای بدون خلبان مزایای بالگرد و هواپیما را با پروانه‌های الکتریکی ترکیب می‌کند.
به نوشته وب سایت شرکت، چنین هواپیمایی برای سفر میان جزیره‌ها مناسب است و به این ترتیب مسافران نیازی نیست از قایق، تاکسی یا خودرو‌های اجاره‌ای استفاده کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها