کد خبر: 953469
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
اکلیپس کراس 2018 برای پرکردن جای خالی بین اوتلندر اسپرت و اوتلندر بزرگ‌ و گران‌ قیمت ، معرفی شده است. از نظر اندازه اکلیپس کراس 3.8 سانتی متر از اوتلندر اسپرت بزرگتر است .
 سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: ولی ظاهر اکلیپس کراس نسبت به اوتلندر ها جذاب تر شده است . نمای جلویی اکلیپس کراس 2018 با افزوده شدن جلو پنجره‌ مخصوص میتسوبیشی ، چراغ‌های ال‌ای‌دی لوله‌ای و گلگیرهای بزرگ استایل اسپرت و جذاب این خودرو را تکمیل کرده‌ است .
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر )میتسوبیشی در طراحی داخلی اکلیپس کراس وسواس خاصی به خرج داده است .
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر )طراحی داخلی این خودرو بسیار مدرن و خیره‌کننده است . قطعات آلومینیومی و طراحی فیبرکربن در داخل کابین میتسوبیشی اکلیپس کراس ترکیب خیره‌کننده‌ای را بوجود آورده است که خودرو‌های قبلی میتسوبیشی دیده نمی شد .
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر ) خطوط به کار رفته در طراحی فرمان شبیه به خطوط به کار رفته در فرمان خودرو‌های مسابقه‌ای است .محصول جدید میتسوبیشی دارای یک پیشرانه‌ جدید ۱.۵ لیتری 4 سیلندر توربو شارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت است . قدرت و گشتاور آن  برابر با ۱۵۲ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر است و با به یک جعبه‌دنده‌ی CVT با شبیه‌سازی ۸ دنده مجهز است .
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر ) این شاستی بلند خوش بر و رو برای رسیدن به سرعت 100 از حالت سکون به ۹.۲ تا ۱۰.۸ ثانیه زمان نیاز دارد .
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر ) در بخش ایمنی خودرو دارای سیستم ۴WD  مجهز به کنترل الکترونیکی چرخ های عقب است که در سطح و شرایط مورد نیاز بهینه می شود و سیستم سوپر کنترل MMC را (S-AWC) سبب ایجاد سیستم یکپارچه ی کنترل دینامیک خودرو و ترمز فعال AYC خودرو می شود .میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر )
 
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر )
 
میتسوبیشی اکلیپس کراس با استایل اسپورت + (تصاویر )
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر