کد خبر: 954040
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
امروزه ۸ سیلندر‌های قدرتمند همچنان محبوب هستند و در اوج تکامل تکنولوژیک نیز قرار دارند. بنز، ب.‌ام و، شورولت و داج میدان‌دار این بازار هستند. در ادامه با موبنا همراه باشید تا یک گردهمایی بی‌نظیر با مجموع ۶۶۹۲ اسب بخار از ۸ سیلندر‌های ۲۰۱۹ را باهم ببینیم.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: وضعیت ۸ سیلندر‌ها در بازار خودرو دقیقا چیزی شبیه مسابقات کشتی سنگین‌وزن است که طبیعتا جذاب‌ترین رویارویی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد حتی مدال گیری در این وزن جایگاه متفاوتی با سایر وزن‌ها دارد. برای طرفداران صنعت خودرو نیز هیچ‌چیز جای غرش یک موتور ۸ سیلندر را نمی‌گیرد خصوصا اگر به این معجون یک توربوشارژ هم اضافه شود که دیگر همه چیز تکمیل است! برخی‌ها می‌گویند عضلانی‌های ۸ سیلندر از دهه ۵۰ میلادی با محصولاتی مانند اولدزموبیل راکت ۸۸ وارد میدان شده‌اند در حالیکه عده دیگر شروع داستان را به پونتیاک جی تی او مدل ۱۹۶۴ مرتبط می‌دانند که یک ۸ سیلندر عضلانی تمام‌عیار بوده است. امروزه ۸ سیلندر‌های قدرتمند همچنان محبوب هستند و در اوج تکامل تکنولوژیک نیز قرار دارند. بنز، ب.‌ام و، شورولت و داج میدان‌دار این بازار هستند. در ادامه با موبنا همراه باشید تا یک گردهمایی بینظیر با مجموع ۶۶۹۲ اسب بخار از ۸ سیلندر‌های ۲۰۱۹ را باهم ببینیم.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
شورولت کوروت زد ال وان
این محصول یک هیولای پرقدرت است که از سال ۱۹۵۵ تاکنون روی خط تولید جنرال موتورز قرار دارد و غلت آن محبوبیت بالای این خودروی افسانه‌ای است. زد ال وان ۲۰۱۹ یک خودروی اسپرت دونفره در دو مدل کوپه و کانورتیبل خواهد بود که از موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ ۸ سیلندر در آن استفاده شده است. این آقای عضلانی ۷۵۵ اسب بخار توان دارد و گشتاور آن نیز ۷۱۵ پوند فوت در ۴۴۰۰ دور بر دقیقه محاسبه شده است. اگر توان پرداخت ۱۲۳ هزار دلار برای مدل پایه این خودرو کنار گذاشته‌اید در خریدتان شک نکنید تا غرش یک هیولا را از نزدیک نظاره‌گر باشید.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
داج چلنجر اس آر تی هلکت رد آی
نام گربه جهنمی برای محصولات داج یعنی یک امضای آتشین که باید نهایت قدرت و سرعت را از آن انتظار داشت. این گربه چشم قرمز قلبی ۷۹۷ اسب بخاری دارد که از یک موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر همی با گشتاور ۷۰۷ پوند فوت در ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تامین می‌شود. واقعا گربه جهنمی احتیاج به تعریف و تمجید بیش از این ندارد. برای خرید آن بین ۷۲ تا ۷۹ هزار دلار لازم دارید که برای چنین محصولی کاملا منصفانه به نظر می‌رسد.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
داج چلنجر اس آر تی هلکت
چه اتفاق خوبی که بازهم یک هلکت در این لیست حاضر شده است البته این را باید گربه کوچکتر از خانواده جهنمی‌ها بدانیم، زیرا موتور سوپرشارژ ۶.۲ لیتری آن ۷۰۷ اسب بخار خروجی دارد و گشتاور نیز برابر با ۶۵۰ پوندفوت در ۴ هزار دور بر دقیقه است.


گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)داج چارجر اس آر تی هلکت
نوبت به یک عموزاده در خانواده گربه‌های جهنمی رسیده و این بار چارجر با موتور ۷۰۷ اسبی خود یک نماینده شایسته است. این خودرو افسانه‌ای که چندین نسل آن طی دهه‌های گذشته ارائه‌شده یک لایف تایم واقعی در صنعت خودرو محسوب می‌شود. قیمت آن از ۶۸۴۰۰ دلار آغاز می‌شود و بسته به آپشن بالاتر می‌رود.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
مرسدس بنز آ.‌ام گ. ایی ۶۳ اس واگن
شاید تعجب کنید، اما ما یک واگن عضلانی هم در لیست امروز داریم؛ یک آلمانی با نام آ.‌ام گ. ایی ۶۳ اس واگن که از موتور ۸ سیلندر ۶۰۳ اسب بخاری با گشتاور ۶۲۷ پوندفوت استفاده می‌کند. این خودرو مجهز به سامانه چهارچرخ متحرک یک محصول فوق‌العاده برای خانواده است البته خانواده‌هایی که عاشق سرعت هم باشند!


گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
شورولت کامارو زد ال وان
آمریکایی‌ها لیست امروز را در کنترل دارند و این بار یک محصول از افسانه کامارو. زد ال وان در دو مدل کوپه و کانورتیبل از موتور ۶.۲ لیتری ال تی ۴ استفاده می‌کند که این تپنده ۸ سیلندر ۶۵۰ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور بر دقیقه خروجی دارد و گشتاور مجموعه نیز برابر با ۶۵۰ پوندفوت در ۳۶۰۰ دور بر دقیقه است. هر دو مدل با جعبه‌دنده‌های ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک قابل سفارش هستند. برای خرید آن حداقل ۶۵ هزار دلار کنار بگذارید.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
فورد ماستنگ شلبی جی تی ۳۵۰
از آغاز بحث پیوسته در انتظار رسیدن به نام ماستنگ بودیم؛ افسانه‌ای که قهرمان آن یک اسب وحشی رام نشدنی است. حال تصور کنید امضا کرول شلبی مشهور را نیز به همراه داشته باشد. این هیولای شهری از موتور ۵.۲ لیتری با ۵۲۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۲۹ پوند فوت استفاده می‌کند. برای خرید این اسب ۵۸۲۳۵ دلار در بانک داشته باشید.


گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)جیپ گرند چروکی ترکهاوک
عجب لیست متنوعی! ما یک شاسی‌بلند هم داریم و بازهم از آمریکا. گرند چروکی با طراحی بی‌نقص خود از موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر با ۷۰۷ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. این افتخار را دارید که با سریعترین اس یو وی تولید انبوه جهان روبرو شوید. موتور استفاده‌شده در این مدل دقیقا موتور چارجر هلکت اس آرتی است. قیمت پایه برای این خودرو ۹۱۲۴۰ دلار اعلام شده است.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
کادیلاک سی تی اس- وی
یک سدان عضلانی لاکژری هم در لیست امروز ما وجود دارد! این محصول از موتوری مشابه با کامارو زد ال وان استفاده می‌کند یعنی تپنده ۶.۲ لیتری ال تی ۴ که ۶۴۰ اسب بخار را در ۶۴۰۰ دور بر دقیقه آزاد می‌کند و گشتاوری معادل ۶۳۰ پوند فوت در ۳۶۰۰ دور بر دقیقه دارد. قیمت پایه برای شما ۸۹۲۹۰ دلار است.

گردهمایی هیولاهای ۸ سیلندری  + (تصاویر)
ب.‌ام و‌ام ۵
وقتی بنز هست قطعا ب.‌ام و هم یک محصول معادل را روانه بازار می‌کند. در لیست ما نیز یک ب.‌ام و ۸ سیلندر با موتور ۴.۴ لیتری تمام آلومینیومی آماده است که ۶۰۰ اسب بخار خروجی دارد. گشتاور این مجموعه ۵۵۳ پوندفوت در ۱۸۰۰ دور بر دقیقه محاسبه شده است. قیمت پایه برای شما ۱۰۲۷۰۰ دلار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر