کد خبر: 954374
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
رئیس اتحادیه مشاوران املاک در واکنش به اظهارات معاون مسکن وزیر راه مبنی بر اینکه مشاوران املاک، بازی جدیدی را در بازار مسکن آغاز کرده‌اند، واکنش نشان داد.

جوان آنلاین: رئیس اتحادیه مشاوران در واکنش به اظهارات معاون مسکن وزیر راه مبنی بر اینکه مشاوران املاک، بازی جدیدی را در بازار مسکن آغاز کرده‌اند، گفت: بازی جدید در بازار مسکن را کسانی آغاز کرده‌اند که تراکم، مصالح ساختمانی و آهن‌آلات دراختیار دارند.

مصطفی قلی خسروی در پاسخ به این سؤال که معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بازی جدید مشاوران املاک در بازار مسکن انتقاد کرده است، گفت: مشاوران املاک چه بازی جدیدی می‌توانند در بازار مسکن و یا اجاره بها آغاز کنند.

وی با بیان اینکه مشاوران املاک در بخش خصوصی هستند و چه نفعی در گرانی مسکن می‌برند، گفت: گرانی مسکن موجب رکود در بازار مسکن می‌شود، پس وقتی بازار مسکن دچار رکود می‌شود، نقل و انتقالات نیز کاهش و درآمد مشاوران املاک کم می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک افزود: بازی جدید در بازار مسکن را کسانی آغاز کرده‌اند که تراکم، آهن و مصالح ساختمانی را در اختیار دارند.

قلی خسروی تصریح کرد: بهتر است وزارت راه و شهرسازی سرعت تکمیل و نهایی کردن ۴۰۰ هزار مسکن را بیشتر کند و باز هم تأکید می‌کنم که مشاوران املاک هیچ بازی جدیدی را آغاز نکرده‌اند.

گفتنی است که مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برخی مشاوران املاک طی روزهای اخیر بازی جدیدی را شروع کرده‌اند، گفت:طی چند روز اخیر برخی سایت‌های اینترنتی و برخی مشاوران املاک یک بازی را شروع کردند که این بازی هیچ واقعیت اقتصادی حقیقی ندارد، بلکه برعکس هم بوده است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
این که تند نبود ! وقتی که وزیر سابق میلیاردی دولت ، آخوندی مسکن مهر را مزخرف نامید و عملا آن را متوقف کرد هم مسکن گران شد و هم میلیون ها فرصت شغلی از بین رفت .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار