کد خبر: 954564
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
حاشیه‌ها و اتفاقات عجیب و غریب این روز‌های تلویزیون تمامی ندارد
این روز‌ها تلویزیون پر شده از حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب. به قول معروف تلویزیون در رها شده‌ترین وضعیت ممکن قرار دارد. ار حاشیه‌های بی شما ر. شبکه سه که بگذریم در تازه‌ترین حاشیه این شبکه دو سیما بود که با دعوت از یک زوج اینفلوئنسر دریچه‌ای تازه بر بی مدیریتی تلویزیون گشود.
محمد نوروزی
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: بر طبق ادعای روابط عمومی شبکه دو مجموعه "هزار راه نرفته"؛ که پس از ۱۰ سال با ساختاری جدید با محوریت خانواده از شبکه دو سیما در حال پخش است. این برنامه به صورت علمی و با حضور کارشناسان و اساتید هیأت علمی دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران به موضوعات مربوط به روابط والدین با نوجوانان و تأثیر آن در آینده زندگی مشترک ان‌ها و ... میپردازد.

در قسمت پنجم هزار راه نرفته، این برنامه میزبان زوجی اینفلوئنسر بود که مثلا توبه کردند و برخلاف گذشته شان آدم‌های معتقد، با حجاب و... شدند. پست‌های قدیمی و جدید اینستاگرام این ۲نفر حداقل شباهتی به این ادعای مطرح شده در این برنامه ندارد؛ و بلافاصله بعد از برنامه از پارتی مختلط شان در اینستاگرام استوری ویدئو گذاشتند تا نشان دهند که این برنامه show تلویزیونی بیش نبوده و صرفا جنبه تبلیغاتی برایشان داشته است.

چرا تهیه کننده، ناظر پخش، سردبیر، مدیر_گروه شبکه دو سیما؛ حتی اسم این افراد به ظاهر تواب را در اینستاگرام سرچ نکرده‌اند و بدون تحقیق به آنتن شبکه دوسیما در لحظات افطار ماه مبارک رمضان راه یافته‌اند؟! البته شاید هم می‌دانستند و به روی خود نیاورده‌اند.

هزار راه نرفته در قسمت پنجم؛ یک پک کامل برای ترویج دروغ، نفاق، معرفی الگوی نامناسب، بی‌مسئولیتی، دین‌زدگی مردم، بی‌اعتمادی صدا و سیما و... است. گفتنی است این برنامه در دهه گذشته یکی از موفق‌ترین برنامه‌های صداو سیما در بحث‌های اجتماعی بود و توانست مخاطبان زیادی را با بحث‌های کارشناسی جذب خود کند حال اینکه چرا این اتفاق رخ داده احتمالا به ضعف در مدیریت و سردبیری جدید این برنامه بر می‌گردد.
 
در روز‌هایی که جشن روز معلم در مدارس با آهنگ خواننده لس آنجلسی برگزار می‌شود و ویدئو‌های آن در فضای مجازی وایرآل میشود؛ صدا و سیما هم در برنامه هزار راه نرفته قبل از افطار از سلبریتی پلاستیکی با سبک زندگی نابسامان به عنوان زوج موفق مصاحبه می‌کند و آن‌ها را به عنوان الگو معرفی می‌نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار