کد خبر: 954726
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان «در فضای پرتنش شانس مذاکره بالاست» نوشت: «باید توجه داشت گزینه مذاکره و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در شرایطی که در مقابل گزینه نظامی قرار می‌گیرد از جذابیت بیشتری برخوردار است. تنش حداکثری اگر با راهکار مذاکره مهار نشود، خطر جنگ و منازعه نظامی را به شدت افزایش می‌دهد... گزینه نظامی، بازی با حاصل جمع صفر است. شکست یک طرف در مقابل پیروزی طرف دیگر و یا در بعضی موارد معدود بازی باخت-باخت است. ولی گزینه مذاکره بازی برد - برد است و هر طرف به پشتیبانی قدرت سخت و نرم خود سهم خود از مذاکره را می‌برد».
سایت خبری تحلیلی مشرق نوشت: جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در حالی برای مذاکره با ترامپ، لحظه شماری می‌کند که تا پیش از این مدعی بود که علت توقف دستاورد‌های برجام وجود یک دیوانه مزاحم به نام ترامپ در کاخ سفید است.
البته تجربه نشان می‌دهد برای اصلاح طلبان هیچ تفاوتی ندارد که اوبامای دموکراتِ مؤدب! و باهوش! در کاخ سفید است یا ترامپِ جمهوریخواهِ دیوانه و مزاحم، کارویژه اصلی این طیف، پیچیدن نسخه ذلت و حقارت است. اصلاح طلبان طی روز‌های اخیر در اقدامی هماهنگ با ترامپ و بولتون، با هراس‌افکنی اینگونه القا می‌کنند که اگر با امریکا مذاکره نکرده و امتیاز جدیدی ندهیم، وضع معیشتی مردم بغرنج می‌شود!
اکنون که میدان اصلی نبرد با امریکا، «جنگ اقتصادی» است. اما گویا یک جریان سیاسی خاص مأمور است تا حواس افکار عمومی را از میدان اصلی نبرد، پرت کند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
.....آنهم با منطق کودکانه ونشان دادن آب نبات چوبی مذاکره !
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
مگر کشور دوست و برادرمان عراق با امریکا رابطه ندارد؟ یا همین ترکیه..مسلمان هم تشریف دارند..ایا نوکر امریکا هستند؟کره شمالی هم نمایش مذاکره دا د ولی تو دهنی به امریکا زد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار