کد خبر: 955045
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت پدیده از دو روزگذشته آغاز شده و متهمان این پرونده از جمله محسن پهلوان مدیرعامل سابق «پدیده» روند دادگاهی خود را برای پاسخ به مالباختگان طی می‌کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: عدم رعایت الزامات قانونی، عدم توجه به تذکرات قانونی صادرشده از سوی سازمان‌های مسئول، عدم دریافت تمامی مجوز‌های لازم قانونی، عدم رعایت حقوق سهامداران، تبلیغات گسترده و اغواگرانه که منجر به بروز مشکلات متعدد برای شهروندان و سهامداران شده، عدم تمکین در برابر تعهدات داده شده، ارائه دلایل غیرواقعی و واهی برای توجیه اقدامات خلاف قانون، تغییر گسترده کاربری اراضی و عدم رعایت حقوق بیت‌المال از جمله مواردی است که توسط نمایندگان ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و سازمان امور اراضی کشور به عنوان بخشی از تخلفات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز در صحن علنی دادگاه مطرح شد.
دادگاه دوم رسیدگی به اتهامات پرونده پدیده در حالی برگزار شد که طبق گفته یکی از مالباختگان جمع زیادی از مردم تحت تأثیر تبلیغات گسترده رسانه‌ها قرار گرفتند. قاضی منصوری نیز با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌ها درخصوص این شرکت، از نمایندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواست تا در راستای مطالب عنوان شده توسط نمایندگان شکات و سهامداران، توضیحات خود را ارائه کنند. نماینده صدا و سیما با تشریح روند پخش آگهی‌های بازرگانی در صدا و سیما گفت: اقدامات این سازمان در این زمینه طبق قانون صورت پذیرفته و پس از صدور دستور توقف تبلیغات این شرکت توسط مقام قضایی از طریق صدا و سیما، تبلیغات موصوف متوقف شده است. انتظاری مدیرعامل فعلی شرکت پدیده گفت: پس از تغییرات مدیریتی و حضور ما در این شرکت، تلاش فراوانی برای برطرف‌شدن مشکلات موجود صورت پذیرفت. در این مدت به دنبال کسب مجوز‌های قانونی لازم و برطرف‌کردن موانع برای ادامه فعالیت پروژه‌های این شرکت بودیم. به دنبال شفاف‌سازی فعالیت‌ها، دارایی‌ها و تعهدات شرکت پدیده بودیم هر چند تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و استاندارد فاصله داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار