کد خبر: 955478
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به افت شدید قیمت تخم مرغ، گفت: از فردا (شنبه ٢٨ اردیبهشت) اتحادیه میهن تخم مرغ مرغداران را خریداری می‌کند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: ناصر نبی پور از کاهش شدید قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: طی روز‌های اخیر قیمت این کالا حدود ٢ هزارتومان ارزان شده و نرخ هرکیلوگرم از این کالا درب مرغداری به ٤٢٠٠ تومان رسیده و بعبارتی مرغداران در هرکیلوگرم تولید حدود ٤٠٠٠ تومان ضرر می‌کنند.

به گفته این فعال بخش خصوصی، قیمت تخم مرغ در ماه مبارک رمضان معمولاً افت می‌کند ضمن اینکه امسال مازاد تولید نیز زیاد است.

وی با انتقاد از بی تفاوتی دولت در این زمینه، افزود: اتحادیه سراسری مرغداران میهن از فردا (شنبه ٢٨ اردیبهشت) تخم مرغ را به قیمت کیلویی ٥٥٠٠ تومان از تولیدکنندگان خریداری می‌کند و به تدریج نرخ خرید را افزایش خواهد داد.

نبی پور با بیان اینکه دولت در این خرید نقشی ندارد، افزود: صادرات تخم مرغ هنوز آغاز نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به دلیل نگرانی از شیوع آنفلوانزا و کاهش تولید، مرغداران مرغ‌های پیر را به کشتارگاه نفرستاده بودند، گفت: الان شرایط بگونه‌ای است که تولیدکنندگان مرغ‌های جوان را به کشتارگاه می‌فرستند ضمن اینکه دولت نیز دستور داده مرغ‌های پیر به کشتارگاه فرستاده شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار