کد خبر: 955482
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
سرویس ایران جوان  آنلاین: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تکمیل تونل الله‌اکبر در سال ۹۸ برای این پروژه خبر داد.
محمد پارسا گفت: پروژه تونل الله‌اکبر در یک بازه زمانی به دلیل عدم‌تخصیص اعتبارات تعطیل شد، اما در حال حاضر این پروژه با در نظر گرفته شدن اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی در حال تکمیل و راه‌اندازی است. وی افزود: حدود ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار در قالب اوراق به پیمانکار پرداخت شده است و با توجه به عوامل، ماشین‌آلات و مصالحی که وارد کارگاه می‌شود، شروع خوبی برای این پروژه محسوب می‌شود.
معاون اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه احداث تونل و گذر از ارتفاعات الله‌اکبر، سخت‌ترین، زمان‌برترین و پرهزینه‌ترین قسمت این پروژه خواهد بود که قرارگاه خاتم‌الانبیا برای احداث آن ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: برای اتمام پروژه نمی‌توان زمان قطعی را پیش‌بینی کرد، اما باز هم زمان به چگونگی تخصیص اعتبارات بستگی دارد. وی یادآور شد: از منظر پیمانکاری، فنی و اجرایی مشکلی وجود ندارد و به محض تزریق پول می‌توان از دهانه دیگر تونل ۳ هزار و ۷۰۰ متری وارد شد و حتی شیوه تزریق اعتبار می‌تواند به پیشرفت پروژه و در دستور کار قرارگرفتن تونل‌های بعدی کمک کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار