کد خبر: 955584
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
دارنده مدال برنز المپیک و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران با بیان اینکه وزارت ورزش باید هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون کشتی را برگزار کند، گفت: این وضعیت در شان رشته‌ای مثل کشتی نیست که باید از جایگاه ورزش ایران در المپیک دفاع کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علیرضا رضایی  درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد امید ایران، اظهار کرد: نیمه دوم تیرماه رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید برگزار می‌شود و تمامی مدعیانی که می‌خواهند به دوبنده تیم ملی برسند باید در این رقابت‌ها کشتی بگیرند. قطعاً انتخاب نفرات تیم ملی بر اساس رقابت انتخابی خواهد بود و این امر برای کادر فنی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا کماکان به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی فعالیت می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر من فقط سرمربی تیم ملی امید هستم و هیچ سمت دیگری ندارم.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی در این‌باره جلسه‌ای با وی داشته یا خیر، گفت: بنده فقط در جلسه‌ای که سرپرست فدراسیون با سرمربیان تیم‌های ملی داشت به عنوان سرمربی تیم ملی امید حضور داشتم و درباره ادامه کار یا مباحث مربوط به نایب رییسی هیچ جلسه‌ای برگزار نکردیم و آقای نعمتی هیچ صحبتی در این باره نکرد. البته من نیز علاقه‌ای به ادامه کار نداشتم و فقط در دوره قبل برای اینکه بتوانم به کشتی کمک کنم آمدم و خوشحالم که در دوره ۶ ماهه توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دارنده مدال برنز المپیک در ادامه با انتقاد از بلاتکلیفی کشتی گفت: این وضعیت اصلاً در شان کشتی به عنوان رشته‌ای که باید از جایگاه ورزش ایران در المپیک دفاع کند، نیست. ۷ ماه است کشتی ایران در بلاتکلیفی به سر می‌برد و این وضعیت فقط به کشتی ضربه زده است. شرایط طوری نیست که ۳ ماه دیگر در گزینشی المپیک به موفقیت برسیم یا ۱۴ ماه دیگر در المپیک به میدان برویم. انتخابات باید خیلی زودتر از این‌ها برگزار می‌شد و وزارت ورزش به عنوان مسئول اصلی ورزش کشور باید هر چه سریع‌تر کشتی را از این وضعیت نجات دهد و انتخابات را برگزار کند. قبل از اینکه دوره ۶ ماهه به پایان برسد باید انتخابات برگزار می‌شد نه اینکه بقدری طولانی شود که شاهد این وضعیت باشیم. ما درباره کشتی حرف می‌زنیم و نباید این‌طور با این رشته برخورد کنیم.

وی افزود: تمامی کاندیدا‌های مطرح در انتخابات فدراسیون کشتی همگی جزو خانواده کشتی و از افتخارآفرینان این رشته هستند که بخوبی درد کشتی را می‌دانند. فارغ از اینکه چه کسی رییس فدراسیون شود، وزارت ورزش باید سریع‌تر انتخابات را برگزار کند. هر کسی که رییس فدراسیون کشتی شود قطعاً با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد بود، به همین دلیل لازم است هر چه زودتر امور فدراسیون را بدست گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار