کد خبر: 955747
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
ویلموتس به ایران آمد و رفت. سرمربی سابق بلژیک و ساحل عاج. مربی که رزومه خوبی دارد و در دنیا شناخته است، اما قرار چیز دیگری بود. صحبت از این بود که دیگر اشتباهاتی که در دوران حضور کی روش اتفاق افتاد دیگر تکرار نشود، متاسفانه علی رغم تمام این مشکلاتی که در ۸ سال گذشته با کی روش داشتیم، اما گویا مسئولان ما می‌خواهند بنای این کار را یکبار دیگر به اسم ویلموتس از پایه کج بسازنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : ویلموتس ۴۸ ساعت در ایران بود و از امکانات ورزشی دیدن کرد و رفت، بدون آنکه قراردادی امضا شود و حالا خبر می‌رسد که قرار است تاج به بلژیک برود و با هیات همراهش، تا امضا نهایی این مربی بلژیکی را پای قرارداد با ایران ثبت کند.
یک سئوال مهم، به راستی لزوم این سفر پرهزینه برای تاج و همراهانش چیست؟ مگر قرار نیست این مربی نام آشنا در چند روز آینده وارد ایران شود، چرا ما نباید شان کشور و فوتبال مان را رعایت کنیم. چرا یک استراتژی جدید درنظر نمی‌گیریم و از ابتدا با بها دادن زیاد، سعی در تکرار یک تجربه تلخ را داریم.
همه می‌دانیم که همین ارزش و بها دادن‌ها، کی روش را کی روش کرد. مردی که هیچ گاه زیر بار حرف مسئولان ورزشی مان نرفت و هر بار با ترفند‌های زیرکانه، کار‌های درست و نادرست خود را پیش برد. موضوعی که فارغ از در بر داشتن هزینه‌های چند ده میلیاردی در نهایت دودوش به چشم فوتبال ایران رفت.
آقای تاج واقعا، چه لزومی دارد بعنوان رئیس فدراسیون، به عنوان بالاترین مقام اجرایی فوتبال کشور برای امضای قرارداد سرمربی تیم ملی به کشور بلژیک بروید، آیا نمی‌دانید ما در حال حاضر در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم. چرا با توجه به مشکلات مالی که در وجب وجب این کشور مان قبل لمس است باید با تعدادی از همکاران تان به این سفر گران قیمت بروید. چرا همواره ما باید کاری کنیم که نوعی بدعت گذاری است. در سطح اول دنیا چند درصدد قرارداد‌ها به این شکل بسته می‌شود. آیا با سفر به بلژیک اهداف خاص دیگری را دنبال می‌کنید؟
آقای تاج درست است که ویلموتس گزینه خوبی برای تیم ملی به حساب می‌آید و از این بابت از شما متشکریم، اما آیا ارزش تیم ملی فوتبال ایران و منافع ملی کشورمان از ارزش سرمربی سابق ساحل عاج و بلژیک پایین‌تر است؟
چرا با بدعت گذاری غلط، کاری می‌کنید که ویلموتس هنوز نیامده، هوایی شود و خودش را گم کند. یادتان باشد شما هر کاری که می‌کنید در قامت نماینده ایران خواهیدد بود، پس قبل از هر اقدامی، هم شأن و جایگاه فوتبال ایران و منافع ملی را خوب بسجید. اگرفدراسیون فوتبال خشت اول بنای جدید تیم‌ملی را کج بگذارد تا ثریا این بنا کج می‌رود و کابوس ۸ سال پیش دوباره تداعی می‌شود.
آقای تاج امید داریم با تغییر در استراتژی شکست خورده تان، شرایطی را فراهم کنید که ویلموتس بلژیکی اگر قرار است هدایت تیم ملی را در دست بگیرد اولا به همکاری با تیم ملی افتخار کند، و ثانیا برای حفظ و شان ایران، قراردادش را در کشورمان امضا کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار