کد خبر: 955911
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کاندیدای انصرافی انتخابات فدراسیون کشتی گفت: حاجتی نداشتم که برای رسیدن به صندلی ریاست خیلی زور بزنم، پس خودم را کنار کشیدم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علیرضا حیدری درباره کناره‌گیری‌اش از فدراسیون کشتی گفت: زمانی که ثبت‌نام کردم احساس کردم می‌توانم کاری کنم. با توجه به شرایط و ظرفیت‌های موجود فکر می‌کردم می‌توانم این سیستم را شرافتمندانه اداره کنم، چون سال‌ها از کشتی بهره برده بودم و تصمیم داشتم خدمت کنم.

وی ادامه داد:، اما دیدم گروه بندی‌ها و دسته‌بندی‌هایی شده است که البته تا حدودی هم طبیعی بود و خیلی‌ها هم از دوستان ما هستند، اما رفته رفته احساس کردم این برنامه از پیش تعیین شده است و اتفاقاتی می‌افتد که برخی‌ها نباید باشند و این انتخابات آزاد نیست. از طرفی عزل و نصب‌های جهت‌دار با شعار اینکه نفرات قبلی وابسته به دیگران بودند و حق رای داشتند، صورت گرفت، اما نباید این طور باشد که این‌ها را بیرون کنند و گروهی که وابستگی به گروه دیگری دارند وارد شوند. یعنی افرادی که تغییر کرده‌اند نفراتی آمدند که وابسته به گروه دیگر بودند.

* هر گروهی که بخواهد کار کند، از روز اول مشکل خواهد داشت

کاندیدای انصرافی انتخابات فدراسیون کشتی تصریح کرد: روزی احساس می‌کردم کشتی نیاز به حضور افراد بیرونی ندارد، اما حالا این اتفاق افتاده است. احساس کردم اگر بخواهم با شرافت کار کنم نمی‌شود. سعی کردم نشانه‌ای ایجاد کنم تا همه متوجه شوند. هر گروهی هم که بخواهد کار کند از روز اول مشکل خواهد داشت. این بی‌تدبیری باعث شد احساس کنم این بازی برنده ندارد.

حیدری در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت ورزش در جریان این اتفاق هست یا نه، گفت: اگر وزارت ورزش رصد نمی‌کند که مقصر است و اگر هم می‌داند باید تنبیه شود. امسال سال المپیک است و کشتی نیاز به آرامش دارد. خادم چندین ماه قبل استعفا داد و می‌توانستند انتخابات را برگزار کنند، اما مدام می‌گویند صلاحیت‌ها باید بیاید. مگر صلاحیت ریاست جمهوری ۱۵ روزه نمی‌آید، اما می‌خواهند برای ایجاد تغییرات زمان بخرند.

وی افزود: بعد از این تغییرات هر کسی انتخاب شود نمی‌تواند کار کند. به عنوان معترض می‌گویم این سازوکار باید جمع شود و یک گروه بیطرف بیاید، اما با این شرایط به حکم اخلاق تشخیص دادم در انتخابات نباشم، چون قطعا خروجی نخواهد داشت که آبرویی کسب کنیم.

* دنبال بازی‌های پشت پرده نبودم

کاندیدای انصرافی انتخابات فدراسیون کشتی که با برنامه تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که با توجه به صحبت‌های شما هدف از این تغییرات چیست و به دنبال چه کسی هستند، گفت: اگر به عزل و نصب‌ها نگاه کنید مشخص است، به هر حال یک نفر روی آن صندلی خواهد نشست. کشتی ورزش پهلوانی است و باید اجازه دهند مانند مبارزه تن به تن رقابت آزاد وجود داشته باشد. در این شرایط کسی هم که مغلوب می‌شود به نتیجه تن می‌دهد. روز المپیک مشخص خواهد شد این اتفاقات به سود کشتی بوده یا به ضررش.

حیدری درباره انتقاداتی که به مهندسی شدن انتخابات می‌شود، گفت: به هر حال افرادی که عوض شدند سال‌ها با خادم کار کرده بودند و ارتباط نزدیکی داشتند. من هم این موضوع را قبول دارم، اما وقتی آن‌ها را برمی‌دارند و شرایط را برای گروه دیگری فراهم می‌کنند چه فرقی کرده است؟ من برای خدمت آمده بودم و دنبال بازی‌های پشت پرده نبودم. این صندلی، صندلی خدمت، تلاش و کار است. حاجتی نداشتم که خیلی زور بزنم پس خودم را کنار زدم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار