کد خبر: 956278
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
سرویس سیاسی جوان آنلاین: در این روز‌ها که دادگاه متهمان بانک سرمایه در حال برگزاری است، تصویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که قابل تأمل است. هادی رضوی، داماد محمد شریعتمداری، وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت و وزیر کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از متهمان اصلی پرونده است که در جلسه اول گفت: من را بی اعتنا به نسبت فامیلی‌ام محاکمه کنید. او البته همین گونه هم محاکمه می‌شد، اما در دادگاه خواست چهره مثبتی از خود نشان دهد و آنقدر پیش رفت که سرانجام در جلسه بعدی نماینده دادستان به او گفت: «سخن از دین و تقوا می‌گویید، مشمئزکننده است! شما خودتان دارید پرونده را سیاسی می‌کنید تا از آن استفاده‌های خاص کنید. پرونده شما اقتصادی است شما آدم خاصی نیستید بلکه یک مفسد اقتصادی هستید و باید پاسخگو باشید.»

حالا انتشار یک عکس از او سؤال‌برانگیز شده است. عکسی که هادی رضوی را در جلسه شریعتمداری با مدیران بانکی نشان می‌دهد. درباره این تصویر در شبکه‌های اجتماعی آمده است: تا به حال، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره این تصویر و ادعای مطرح شده درباره اینکه چرا داماد ایشان باید در جلسه با مدیران بانکی حضور داشته باشد توضیحی ارائه نداده است، اما سؤالات و ادعا‌هایی مطرح شده است که آقای وزیر می‌بایست جهت تبیین موضوع و جلوگیری از شایعات بیشتر به آن‌ها پاسخ دهد.

۱- سید هادی رضوی به چه عنوان و بر اساس کدام دستورکار و صلاحیت در این جلسه حضور داشته است؟ ۲- حضور رضوی در این جلسه اقتصادی چه دلیلی داشته است؟ ۳- آیا داماد وزیر از این بانک‌ها وامی هم گرفته است؟ و ...
در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سیدهادی رضوی در شعبه سوم دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی‌مقام، قهرمانی نماینده دادستان با اشاره به اینکه رضوی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ضمانتنامه دریافت کرده است، گفت: وی ۱۰۷ میلیارد تومان از بانک سرمایه و ۱۰۴ میلیارد تومان هم از بانک‌های دی، اقتصادنوین، مسکن، تجارت و صادرات دریافت کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار