کد خبر: 957887
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
انتقام ۳ امتیازی از ژاپن
تیم ملی والیبال ایران با برتری قاطع مقابل ژاپن میزبان هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال علاوه بر گرفتن انتقام شکست رقابت‌های آسیا از این تیم، بالاتر از فرانسه در رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت.
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ملی‌پوشان ایران دیروز در سه ست متوالی ژاپن سختکوش را شکست دادند. بلندقامتان ایران در طول مسابقه برتر از حریف نشان دادند، هرچند که میزبان در برخی لحظات و امتیاز‌ها پا به پای ایران پیش آمد، اما در نهایت دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برد. ایران در ست اول ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کرد تا با خیال آسوده راهی ست سوم شود. در این ست نیز ایران برتری خود را از همان ابتدا به حریف دیکته کرد و در نهایت موفق شد ۲۵ بر ۱۹ این ست را هم به سود خود خاتمه دهد و به پیروزی ۳ بر صفر و سه امتیاز مهم این بازی دست پیدا کند. روز گذشته در دو دیدار حساس دیگر این مسابقات دو رقیب اصلی ایران در بالای جدول برابر حریفان خود به مشکل خوردند تا اختلاف در صدر به حداقل ممکن برسد. دیروز برزیل به سختی ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین به پیروزی رسید و با دو امتیازی که به دست آورد، ۱۵ امتیازی شد و بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت، اما فرانسه با قبول شکست ناباورانه ۳ بر ۲ مقابل بلغارستان و کسب یک امتیاز از این مسابقه با ۱۶ امتیاز از صدر جدول پایین آمد. فرانسه بعد از پیروزی ایران برابر ژاپن به جهت تعداد کمتر برد‌های ۳ بر صفر نسبت به ایران ۱۶ امتیازی رتبه دوم را هم به تیم کشورمان داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.
به این ترتیب تیم ملی کشورمان با کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی با روحیه‌ای مضاعف به ایران بازمی‌گردد تا خود را مهیای بازی‌های هفته سوم و چهارم رقابت‌ها کند. بازی‌هایی که به میزبانی ارومیه و اردبیل برگزار می‌شود. ایران در هفته سوم از روز جمعه ۲۴ خردادماه به ترتیب برابر کانادا، لهستان و روسیه قرار می‌گیرد و در هفته چهارم میزبان پرتغال، استرالیا و فرانسه خواهد بود. دیدار‌هایی که با توجه به شرایط میزبانی می‌تواند با ادامه روند پیروزی‌ها ایران را در بالای جدول رده‌بندی نگه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار