کد خبر: 958162
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
مردی که با همدستی چهار نفر از دوستانش، آهنگ‌ساز جوانی را برای پس گرفتن هزینه دستمزد ساخت آهنگ سفارشی‌اش ربوده بود، ماجرا را شرح داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین:  به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل پسر جوانی به اداره پلیس رفت و از پنج‌مرد به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من آهنگ‌ساز هستم. معمولاً خواننده‌های آماتور به سراغم می‌آیند تا برایشان آهنگ بسازم. دستمزد زیادی بابت ساختن آهنگ نمی‌گیرم، چون اغلب مشتریانم افراد عادی هستند. مدتی قبل با مرد نگهبانی آشنا شدم. او صدای خوبی داشت و وقتی فهمید من آهنگ‌ساز هستم از من خواست برای او آهنگی بسازم. او یک‌میلیون تومان به من دستمزد داد و من هم برای او یک قطعه آهنگ ساختم و تحویلش دادم. چند روز بعد از این مرد نگهبان به من تلفن زد و مدعی شد آهنگی که برای او ساخته‌ام خوب نبوده و نتوانسته با آن آهنگ بخواند. وی اصرار داشت پولش را پس دهم، اما من قبول نکردم و گفتم پولی ندارم که پس بدهم. پس از این او مرا تهدید کرد تا اینکه ظهر امروز همراه دوستانم داخل پارکی نشسته بودیم که مرد نگهبان همراه چهار مرد غریبه دیگر با چوب و چماق به سراغ من آمدند و پس از کتک کاری مرا به زور سوار خودروی پژویی کردند و ربودند.
آن‌ها زنجیر طلا و گوشی گرانقیمت و پول‌های توجیبی‌ام را به زور از من گرفتند و بعد با تلفن خانه مان تماس گرفتند و گفتند مرا ربوده‌اند و برای آزادی‌ام باید ۴‌میلیون‌و ۵۰۰‌هزار تومان پرداخت کنند. خانواده‌ام وقتی صدای مرا شنیدند و متوجه شدند من گروگان گرفته شده‌ام مجبور شدند و به شماره کارت مرد نگهبان پول واریز کردند و پس از آن‌ها مرا ساعتی بعد رها کردند.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و شناسایی آدم‌ربایان در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام سراغ مرد نگهبان رفتند و وی را به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی بازداشت کردند.
متهم در بازجویی‌ها به آدم‌ربایی شاکی با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد. وی در ادعایی گفت: شاکی آهنگ‌ساز نیست. او قاچاق فروش است که مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم به من معرفی شد. چندی قبل به او پول دادم تا مقداری مواد‌مخدر برایم بیاورد، اما او نه به من مواد مخدر داد نه پولم را. پس از این خیلی با او تماس گرفتم تا پولم را پس دهد، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه روز حادثه همراه چهار نفر از دوستانم او را ربودیم و با تهدید خانواده‌اش پولم را پس گرفتم. متهم در ادامه به دستور قاضی زمانی برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن صحت یا کذب ادعاهایش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا چهار متهم فراری دیگر را بازداشت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار