کد خبر: 958368
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
سید محمود رضوی:
تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز در پستی اینستاگرامی ضمن غیر عادی دانستن حجم بالای انتقادات به رامبد جوان از این هجمه‌ها انتقاد کرده و از همگان خواسته است تا بازگشت رامبد جوان و شنیدن دلایل او صبر کنیم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما، در پستی اینستاگرامی به ماجرای خروج رامبد جوان و نگار جواهریان از کشور که گفته می‌شود برای زایمان می‌باشد، پرداخت. رضوی ضمن آنکه این عمل را تقبیح کرده و آن را برای همه و نه فقط برای رامبد زشت دانسته، معتقد است برای هرگونه قضاوتی بایستی صبر کرد تا رامبد بازگردد و این کار خود را توضیح دهد. متن کامل نوشته این تهیه کننده سینما در ادامه از نظر می‌گذرد:
 
سلام علیکم
‎رامبد؛ ‎ایران؛ ‎نگار؛ ‎نی‌نی و دیگران

‎چند سالی است آنتن شبکه نسیم توسط خندوانه برنامه‌ای مفرح پربیننده می‌شود که منشاء شادی، تفریح، خیر و برکت برای مردم ایران بوده، ‎چندین فصل از برنامه پخش شده، تقریبا همه ما با محاسن و معایب آن آشنایی داریم و همه واقفیم که بر اساس همه نظرسنجی‌ها کماکان پربیننده‌ترین برنامه‌ی سیمای جمهوری اسلامی است! ‎حتما به سیما منتقدم که چرا یک برنامه این چنینی پرمخاطب‌ترینِ آنهاست و چرا دیگر برنامه‌های نمایشی آن‌ها چنین بیننده‌ای ندارد، اما از مزایای خود این برنامه به هیچ وجه نمی‌توان صرف نظر کرد!

‎این برنامه یک خالق دارد به نام رامبد جوان که، بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و مجری این روز‌های سینما و سیماست. ‎این روز‌ها با انتشار چند عکس از رامبد جوان، او و همسرش مورد حملات شدید قرار گرفته و از چپ و راست و از روشنفکر تا متحجر و زامبی‌های فجازی به او حمله می‌کنند و مورد استهزاء و سرزنش قرارش می‌دهند.
 
‎واقعیت ماجرا این است که من هم با چند تابعیتی، اقامت از سرِ سرخوشی و... در دیگر کشور‌ها مخالفم. ولی برای همه! گاهی برخی برای تحصیل یا درمان و یا در کنار خانواده قرار داشتن، مجبور به سفر‌های این‌چنینی هستند و حتی اقامت موقت برای تحصیلات عالیه را در دانشگاه‌های خاص، ضروری می‌دانم.
 
چه شده که همه فریضه می‌دانند، رامبد جوان را زیر سوال ببرند؟
 
‎حال سوال اینجاست در حالی که مدت‌هاست فرزندان برخی مسئولین، چهره‌ها، مدیران و... هر روز از یک کشور تصاویر مشعشع می‌فرستند، یا برخی دیگر از همکاران ما هر ماه یا هر فصل در جا‌های محتلف دنیا اقامت و حضور دارند، صفحات مجازی هم از تصاویر آن پر می‌شود و به آن می‌بالند، ولی ‎خیلی‌ها در مورد آن‌ها سکوت کرده‌اند؟! ‎حال چه شده که همه بر خود فریضه می‌دانند، رامبد جوان را اینگونه زیر سوال ببرند و تخطئه و تخریب کنند؟ ‎و این حملات تبدیل به موج و درخواست از سیما و ... برای برخورد با ایشان شود؟ ‎آیا این حملات غیر عادی و غیر طبیعی نیست!

ضمن اینکه شاید رامبد جوان و خانم جواهریان دلایلی غیر از اقامت، برای حضور در کانادا داشته باشند! چرا صبر نمی‌کنیم تا آن‌ها برگردند و بعد توضیحات آن‌ها را بشنویم و سپس برای آن‌ها حکم صادر کنیم. ‎چرا به‌راحتی قضاوت، صدور حکم و حمله می‌کنیم؟!
 
از این مدیران خسته سیما هم هیچ بعید نبود، در مقابل این حملات بدون داشتن هیچ دلیل منطقی اقدام به ممنوع‌الکاری یا ممنوع‌التصویری آقای رامبد جوان بکنند؛ امیدوارم در حد شایعه باشد، که اگر واقعیت داشته باشد واقعا باید به حال خود مدیران و به حال سیما ‎مشترکا گریست!

‎آقایان قبل از هر کاری کمی فکر و بررسی کنیم! که با ابر رسانه‌ای چگونه نیروهایتان را از شما می‌گیرند. ‎شاید واقعیت غیر از آن چیزی است که ما می‌بینیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار