کد خبر: 958542
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
سرویس ایران جوان آنلاین: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از جمع‌آوری ۶۰۰ هزار فقره سند از حماسه آفرینان دفاع مقدس خبر داد.
محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار فقره سند مکتوب، تصاویر رزمندگان و شهدا و نقش ادارات استان در هشت سال دفاع مقدس جمع‌آوری شده است، گفت: این اسناد در راستای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید جمع‌آوری شده‌اند. وی در نشست هماهنگی کنگره نقش امام (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰شهید استان در خمین، ادامه داد: ۱۳۰ جلد از این اسناد جمع‌آوری شده در کتابی به چاپ رسیده و ۴۰ مستند تهیه شده است. سردار کریمی با اشاره به اینکه ۱۱ اجلاسیه زیر مجموعه این کنگره ملی در استان مرکزی برگزار می‌شود، گفت: تاکنون اجلاسیه‌های شهدای کارگری در ساوه، سنگرسازان بی‌سنگر در فراهان و مدافعان حرم در دلیجان برگزار شده است.

فرمانده سپاه روح‌اله استان افزود: همایش علمی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین این اجلاسیه‌هاست که در مهر ماه سال‌جاری در زادگاه امام راحل برگزار می‌شود. فرماندار خمین نیز در این باره گفت: برگزاری کنگره شهدا فرهنگ شهادت طلبی را در جامعه ترویج می‌دهد و در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت روحیه معنوی در جامعه تأثیرگذار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار