کد خبر: 958588
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
زن جوانی که متهم است دو‌سال قبل با کمک دختر و پسر نوجوانش، شوهر خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌بود، در جلسه دادگاه ماجرا را شرح داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پنجم تیر سال‌۹۶، مأموران پلیس تهران از قتل مرد جوانی در خانه‌اش باخبر و راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد سعید‌۴۵‌ساله با شلیک گلوله به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد که عامل قتل همسر ۴۲‌ساله اوست که در محل بازداشت شد. الهام در شرح ماجرا گفت: «شوهرم را به خاطر اختلافات خانوادگی با همدستی دختر و پسر ۱۶ و ۱۷ ساله‌ام به قتل رساندم.»
با کامل شدن تحقیقات الهام به اتهام مباشرت و دختر و پسر وی به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد. ابتدای جلسه بعد از اینکه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند، الهام در جایگاه قرار گرفت و گفت: «شوهرم به من بی‌توجه بود و بار‌ها به او اعتراض کرده بودم، اما او اهمیتی نمی‌داد. همین بهانه‌ای بود تا برای پر کردن اوقات فراغتم ساعت‌ها در فضای مجازی سرگرم باشم. با این حال شوهرم به من بی‌توجه بود و اعتنایی نمی‌کرد. تا اینکه در اینستاگرام با مردی آشنا شدم و شروع به چت با او کردم و برای مدتی با او درددل می‌کردم.» متهم ادامه داد: «یک روز شوهرم به رفتارم مظنون شد و با هم درگیر شدیم. درگیری ما آن قدر بالا گرفت که تصمیم به قتل او گرفتم. از پسرم خواستم چند عدد قرص خواب‌آور بخرد. قرص‌ها را در دوغ ریختم و به شوهرم دادم. او بعد از نوشیدن دوغ بی‌هوش شد، اما نتوانستم او را به قتل برسانم.»
متهم در خصوص قتل گفت: «روز حادثه بعد از درگیری شدیدی که با سعید داشتم او رفت و خوابید. آنجا بود که با همدستی دختر و پسرم با اسلحه‌ای که در خانه بود و متعلق به شوهرم بود یک گلوله شلیک کردم و او را به قتل رساندم.»
در ادامه دختر و پسر مقتول جرمشان را انکار کردند و گفتند زمان حادثه در اتاقشان خواب بوده و از نقشه مادرشان بی‌خبر بودند. در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار