کد خبر: 958850
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات شبانه روزی این نهاد در حوزه تأمین امنیت گفت: به هیچ عنوان از تأمین امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه کوتاه نخواهیم آمد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی روز گذشته در حاشیه حضور در ملاقات مردمی با اشاره به محکوم کردن پلیس در حوزه ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه توسط عده‌ای افراد گفت: این فکر بیهوده‌ای است، ما تکلیف و برنامه در تمام ابعاد اخلاقی داریم. وی گفت: پلیس نماینده مردم، مجری قانون و چشم ناظر، حاضر و بیدار اجرای قانون است که باید در ابعاد مختلف تلاش کنیم، نگاه ما یک جانبه نیست، در تمامی فرضیه‌ها هم سرمایه گذاری کردیم و در همه ابعاد جامعه برنامه داریم. سردار رحیمی افزود: پلیس در تمامی ابعاد از جرائم خشن، پیچیده و جرائم باندی تا امنیت اخلاقی، انضباط اجتماعی و نظم عمومی جامعه اقداماتی را در دستور کار قرار داده است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات اظهارداشت: همه ما باید خودمان را به عنوان یک شهروند مسئول، قانون مدار و تکلیف مدار بدانیم و شئونات جامعه را رعایت کنیم. وی گفت: پلیس به عنوان نماینده مردم، مجری قوانین و مقررات و ضوابط جامعه مکلف است در ابعاد مختلف امنیت اجتماعی و عمومی جامعه را برقرار کند. وی افزود: پلیس شبانه روز برای دستگیری سارقان و برخورد با جانیان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه، فروشندگان مواد مخدر، قاچاقچیان مواد و قاچاقچیان کالا، معتادان و خرده‌فروشان، تلاش می‌کند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلفی دارد، اظهارداشت: پلیس برای انضباط، امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه تلاش می‌کند و مسئولیت پلیس تنها این نیست که در بخش سارقان و مجرمان اقداماتی را انجام دهد. رحیمی گفت: نگاه پلیس در حوزه امنیت همه جانبه و در تمامی ابعاد مختلف اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی است؛ اگر بخشی از امنیت دچار اخلال شود، امنیت جامعه تکمیل نمی‌شود.
وی افزود: باتوجه به اقدامات پلیس، امروز کمترین وقوع سرقت را در منطقه داریم که بعد از تهران، ایلام و کیش چنین جایگاهی را دارند و همچنین از نظر وقوع جرم بالاترین میزان کشفیات جرم را در پایتخت داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار