کد خبر: 958879
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
مدیر برنامه افشین قطبی به احتمال انتخاب این سرمربی برای حضور در پرسپولیس به جای برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد و از نحوه جدایی برانکو انتقاد کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهدی حاج باقر درباره اینکه آیا افشین قطبی گزینه سرمربیگری باشگاه پرسپولیس است؟ گفت: اجازه بدهید ابتدا به یک مسئله کوچک اشاره کنم. متأسفم که این مسائل درباره سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شود. برانکو با توانایی و درایت خودش و حمایت هواداران توانست سه سال پشت سر هم به کار دست نیافتنی دست بزند. اما همه این‌ها ثمره یک کار تیمی بود و هیچکس نمی‌تواند بگوید فقط من این کار را کردم. شاید نقش برانکو از همه پررنگ‌تر بود. باید بررسی کرد چرا برانکو اینطور پرسپولیس را رها کرد و آیا این رفتار در شان برانکو بود؟

مدیر برنامه افشین قطبی درباره اینکه ناراحتی برانکو از پرسپولیس به خاطر تعویق در مطالباتش بوده است، تاکید کرد: شواهد حاکی از این است که برانکو بعد از برد در دربی، مذاکراتش را با تیم‌های دیگر شروع کرده بود. الان هم دارد رو می‌شود که بعد از عید فطر قرارش را با الاهلی گذاشته بود. مدیریت پرسپولیس هم متاسفانه کوتاهی کرد و می‌توانست زودتر این پول را به برانکو بدهد. طبق بندی از قرارداد، اگر پول سر موعد پرداخت نمی‌شد، برانکو حق فسخ داشت.

حاج باقر یادآور شد: آقای برانکو می‌توانست در شرایط بهتری ایران را ترک کند. او کاری را در پرسپولیس کرد که هیچکس نکرده بود. قهرمانی‌های زیادی با استانکو، پروین و قطبی داشتیم، ولی پرسپولیس، پرسپولیس ماند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس با افشین قطبی مذاکره کرده است یا خیر؟ به رادیو تهران گفت: متاسفانه این اواخر حرف‌های زیادی شکل گرفت. قطبی خارج از کشور است و ادعایی برای مربیگری در پرسپولیس ندارد. پرسپولیس هیچ تماسی با ما برای سرمربیگری قطبی نداشته است. هرکسی می‌خواهد سرمربی شود باید شهامت و جرات داشته باشد و عاشق این تیم باشد که پرسپولیس را در این وضعیت قبول کند.

مدیر برنامه افشین قطبی با ناراحتی از فضایی که علیه این مربی شکل گرفته است، اظهار کرد: متاسفم. یک روز می‌گویند قطبی با خلیلی جلسه داشته است در حالی که قطبی آن روز خارج از کشور بوده است. والله نه قطبی دنبال پرسپولیس است و نه پرسپولیس دنبال قطبی. حاشیه‌ها را کم کنیم تا پرسپولیس با آرامش سرمربی را انتخاب کند حالا یا قطبی، یا یحیی یا سرمربی خارجی. پرسپولیس باید پرسپولیس بماند. گواردیولا ۱۴ قهرمانی با بارسلونا داشت و وقتی رفت بارسلونا ماند و خواهد ماند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار