کد خبر: 958880
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی برانکو برای مربیان بعدی تبعات خواهد داشت چرا که هیچ کس دیگر نمی‌تواند این تیم را در جایگاهی جز صدر جدول ببیند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: «مجتبی محرمی»  با اشاره به جدایی برانکو از پرسپولیس افزود: برانکو به عنوان یک سرمربی وظیفه خود را در پرسپولیس به بهترین شکل ممکن انجام داد و کارنامه او مشخص است، اما اینکه از یک مربی توقع داریم که همه کار برای ما انجام دهد و وقتی مطالباتش را می‌خواهد که حقش است به نحوی رفتار کنیم که چیز زیادی خواسته، در حق او اجحاف کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: البته همه توقع داشتیم که برانکو حداقل با یک پست خداحافظی و از هواداران تشکر کند که این اتفاق رخ نداد، اما در مجموع نباید برانکو با ناراحتی پرسپولیس را ترک می‌کرد.

محرمی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد و به همین خاطر اتفاقات را به نحوی رقم زدند که چنین مربی بزرگی از فوتبال ما برود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: وقتی یک مدیر می‌رود و استعفا می‌دهد خودش می‌دانسته که چه خبر است و چه داستان‌هایی به وجود خواهد آمد.

وی در مورد گزینه‌های جایگزینی برانکو تصریح کرد: برانکو بهترین گزینه برای پرسپولیس بوده و هست. به طور حتم توقع همه با این مربی بالا رفته و هیچکس نمی‌تواند پرسپولیس را به غیر از بالای جدول ببیند. جداییی او تبعات زیادی برای هر مربی بعدی خواهد داشت چرا که موفقیت‌های متوالی برانکو و پرسپولیس از یاد‌ها نمی‌رود.

«برانکوایوانکوویچ» سرانجام پس از نزدیک به ۵ سال حضور در تیم پرسپولیس و ایران به عربستان رفت و به تیم الاهلی پیوست. هر چند مرد کروات افتخارات شایسته‌ای با سرخپوشان کسب کرد و یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، ولی شواهد حاکی از این است که او به خوبی از زوایایی قرارداد خود با طرف ایرانی آگاه بود تا مطمئن شود که مشکلات انضباطی از سوی نهاد‌های بین المللی متوجه اش نیست و می‌تواند به تیمی دیگر بپیوندد.
این در حالی است که بیشتر رسانه‌ها اعلام کردند که او نامه فسخ خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده، ولی مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی است برخلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، برانکو هیچ نامه فسخی به باشگاه ارسال نکرده است. بلکه او نامه‌ای مبنی بر فسخ دوستانه که در اصطلاح حقوقی از آن به عنوان «اقاله» می‌گوید به باشگاه ارسال کرده است.
همچنین که یکی از وکلای بین المللی فوتبال نیز معتقد است برانکو به صورت قانونی سرمربی پرسپولیس است و برای جدایی از این تیم باید نظر موافق مسئولان باشگاه را جلب کند.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار