کد خبر: 1222569
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
وزارت خارجه ساعاتی پس از به شهادت رسیدن چند نفر از مستشاران نظامی ایران در ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه توسط اسرائیل، پیام مهمی به دولت امریکا صادر کرده است

 جوان آنلاین: مهدی جهان‌تیغی در کانال شخصی خود در پیام‌رسان ایتا نوشت: وزارت خارجه ساعاتی پس از به شهادت رسیدن چند نفر از مستشاران نظامی ایران در ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه توسط اسرائیل، پیام مهمی به دولت امریکا صادر کرده است. در بخش پایانی و مهم توییت شبانه امیر عبدالهیان در این‌باره آمده است: «پیام مهمی به دولت امریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد. امریکا باید پاسخگو باشد.»
۱) گمانه اول و شاید مهم‌ترین پیام این است که ایران نوع و قطعیتی از انتقام از رژیم صهیونسیتی اطلاع داده که عدم دخالت امریکا در آن تأکید شده است. آیا ایران بر خلاف انتقام‌های پنهان گذشته اینبار انتقامی قابل رویت‌تر را در برنامه دارد؟
۲) از لحن پیام برمی‌آید که ایران علاوه بر اسرائیل، امریکا را پاسخگو می‌داند. منظور از این پاسخگویی چیست؟ ایران در حمله اخیر امریکا را تا چه مقدار و سطح مقصر می‌داند؟ آیا ایران درخواست امریکا مبنی بر اینکه محور مقاومت در نقاط مختلف جبهه‌های جدیدتری علیه اسرائیل یا خود امریکا بازگشایی نکند را می‌خواهد نادیده بگیرد؟! آیا سطح عملیات‌های محور مقاومت فراتر از چند هفته گذشته خواهد رفت؟ یا اساساً امریکایی‌ها وظایفی قرار بوده که انجام بدهند و اینک در برابر این کوتاهی باید پاسخ بدهند؟ یا جغرافیای انتقام نیازمند صدور یک پیام شبانه مهم بوده است؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار