کد خبر: 1227115
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رئال بد هم باشد نمی‌بازد
بایرن نمایش بهتری داشت، ولی به نظرم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب دفاع کردیم، اما در نیمه دوم بایرن فشار بیشتری آورد و توانست دو گل هم به ثمر برساند
فریدون حسن

جوان آنلاین: اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هرچند برنده‌ای نداشت، اما نتیجه آن باعث شد خیال رئال‌مادرید و آنجلوتی برای بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو راحت شود. 
سه‌شنبه شب آلیانس آره‌نا یکدست قرمز بود. هواداران بایرن‌مونیخ به درخواست باشگاهشان ورزشگاه را قرمزپوش کردند تا شاهد برتری تیم‌شان باشند، اما رئال با همان نقشه‌ای که من‌سیتی و گواردیولا را زمین‌گیر و حذف کرد مقابل باواریایی‌ها قرار گرفت و موفق هم شد. رئال توپ و میدان را به میزبان داد، اما با هنرنمایی تونی کروس آلمانی و وینیسیوس برزیلی تقریباً کار بایرن را برای بازی برگشت تمام کرد. کسب تساوی ۲-۲ امید را به اردوی رئال آورده تا راهی فینال شود. 
کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال‌مادرید در پایان بازی با اشاره به برتری کامل بایرن‌مونیخ در طول ۹۰ دقیقه گفت: «بایرن نمایش بهتری داشت، ولی به نظرم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب دفاع کردیم، اما در نیمه دوم بایرن فشار بیشتری آورد و توانست دو گل هم به ثمر برساند. به نظرم تساوی نتیجه خوبی برای ما در این بازی بود. با این نتیجه اعتمادبه‌نفس تیم برای بازی برگشت زیاد است. بایرن‌مونیخ کیفیت بالایی از خود نشان داد و به این ترتیب در بازی برگشت هر احتمالی وجود دارد. به نظرم از نمایش خوب بایرن‌مونیخ غافلگیر نشدم، چراکه در این تیم بازیکنان باکیفیت زیادی مثل هری کین، موسیالا، توماس مولر و سانه بازی می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند. متأسفانه آن‌ها از عدم توازن ما نهایت استفاده را بردند و دو گل زدند.»
آنجلوتی در ستایش از تونی کروس گفت: «کلماتی در توصیف این بازیکن نمی‌یابم. او بازیکنی بزرگ و مهم برای رئال‌مادرید است. پاس او دیدنی بود و البته باید گفت که حرکت وینیسیوس هم هوشمندانه و عالی بود. اما درباره بلینگام بگویم که شب او نبود و در نهایت هم به خاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد. شب خوبی برای همه تیم نبود. ما سبک خاصی نداریم و بسته به شرایط بازی می‌توانیم واکنش نشان دهیم. این شانس را داریم که راهی فینال شویم و برای رسیدن به هدفمان نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم.».
اما توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ که با مشخص شدن جانشینش باید خود را آماده خداحافظی با این تیم کند بعد از تساوی شاگردانش مقابل رئال گفت: «بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه رئال آوردیم و فرصت‌های خوبی را هم خلق کردیم. رئال برخلاف جریان بازی به گل رسید و از تک‌فرصت به دست آمده استفاده کرد. می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم، اما به یک‌باره برنامه‌مان را فراموش کردیم و من دلیلی برایش سراغ ندارم. باید در جدال‌های فردی بهتر ظاهر شویم و در دیدار برگشت قوی‌تر و با تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالاتری به میدان برویم. همه چیز روشن است. باید در بازی برگشت پیروز شویم و به ومبلی برویم. همچنان بازی ۵۰-۵۰ است و کار صعود به بازی برگشت کشیده شد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار