کد خبر: 1227564
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
«حدیث زندگی» عنوان مجموعه‌ای شش جلدی از انتشارات انقلاب اسلامی است که سه جلد از آن در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

جوان آنلاین: انتشارات انقلاب اسلامی در کنار ارائه دو مجلد «گنجینه بی‌پایان» و «حدیث زندگی»، آثار دیگری را که با محوریت نظرات و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری به رشته تحریر درآمده‌اند، برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند. 
انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ عنوان کتاب جدید در سی‌و‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. از این ۴۰ عنوان کتاب ۱۴ عنوان آن‌ها برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 
«حدیث زندگی» عنوان مجموعه‌ای شش جلدی از انتشارات انقلاب اسلامی است که سه جلد از آن در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل شرح احادیث حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که در ابتدای جلسات درس خارج فقه از سال ۶۹ تا ۹۵ مطرح شده و برای نخستین بار مجموعه این احادیث منتشر می‌شود. گزیده احادیث «مکارم‌الاخلاق»، «النوادر» و «امالی الصدوق» به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عناوین کتاب‌هایی هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود. 
کتاب «گنجینه بی‌پایان» مجلد جدید مجموعه چهار جلدی «شرح نهج‌البلاغه» است که دربرگیرنده شش گفتار از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظله‌العالی) است که به مسئله شناخت و بررسی جایگاه، اهمیت و ویژگی‌های نهج‌البلاغه می‌پردازد. سه عنوان دیگر این مجموعه، «منشور حکومت علوی»، «راه روشن مدیران» و «نبوتها» را شامل می‌شود که پیش از این منتشر شده بودند. 
«مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی درباره موسیقی» به قلم حجت‌الاسلام مهدی گرامی‌پور، «روایت تولید؛ سیره اقتصادی معصومین (ع) در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت در بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته دکتر حسن ملکی، «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی و «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته مهدی جمشیدی، دیگر عناوین تازه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران هستند. 
همچنین کتاب «روایت اول‌شخص از شخص اول» نوشته مهدی قزلی شامل حاشیه‌نگاری‌های این نویسنده از دیدار‌ها و برنامه‌های رهبر معظم انقلاب طی سال‌های ۸۸ تا ۹۸ و رمان «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی منتشر می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار