کد خبر: 1230207
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
رئیس جمهور سریلانکا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» شهادت همتای ایرانی و هیات همراهش را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

جوان آنلاین: رانیل ویکرماسینگه، رئیس جمهور سریلانکا در پیامی در ایکس شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

ویکرماسینگه در این پیام نوشت: «سریلانکا به شدت از درگذشت دلخراش ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و سایر مقامات ارشد ایران شوکه و اندوهگین است. عمیقاً با خانواده‌ها، دولت و مردم داغدار ایران ابراز همدردی می‌کنم و به آنها تسلیت می‌گویم. در غم خانواده (آیت‌الله) رئیسی و هیات همراه‌شان شریک هستیم.»

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار