کد خبر: 1230298
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
بغض احمد نجفی شکست
احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی به سختی صحبت می‌کرد به تسنیم گفت: باید این ضایعه را به ملت ایران تسلیت بگوییم. 

احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی نمی‌توانست صحبت کند از مردم خواست قدرشناس آدم‌هایی که می‌آیند و خدمت می‌کنند، باشند. او همچنین تأکید کرد آدم‌هایی بیایند که چیز‌هایی از این شهید عزیز کم نداشته باشند و نگذاریم راهش گم شود. 
احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی به سختی صحبت می‌کرد به تسنیم گفت: باید این ضایعه را به ملت ایران تسلیت بگوییم. 
وی افزود: من دیشب تا حالا نخوابیده‌ام و منتظر خبر بودم تا صبح که این خبر اعلام شد. اتفاقی افتاده که متأسفانه عزیزی با این همه سجایای اخلاقی و با این همه امید و آرزو برای مردم به ملکوت اعلی پیوست؛ واقعاً زحمت می‌کشید و فعالیت می‌کرد، حیف شد. 
نجفی با درخواست از مردم و مسئولان تأکید کرد: امیدوارم مردم ایران قدر این آدم‌ها را بدانند که به آن‌ها خدمت می‌کنند و از مسئولان و تصمیم‌گیران امر این درخواست را دارم؛ آدم‌هایی بیایند که چیز‌هایی از این شهید عزیز کم نداشته باشند و نگذاریم راهش گم شود. خیلی زحمت کشید و در این دو، سه سال دوندگی‌های بسیار داشت. این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من می‌دانم چه خبر است؛ از شهر‌ها به روستا‌ها و مناطق دورافتاده می‌رفت. باید قدرش را دانست. از صمیم قلب به خانواده محترم‌شان، مردم ایران و رهبری تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله این ضایعه‌ها که این روز‌ها هرچند در کشور ما زیاد می‌شود درس عبرتی برای آیندگان و مسئولان اجرایی کشور باشد. آن‌ها بدانند وظایف سنگینی دارند، همچون شهید رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان که خستگی‌ناپذیر بودند، ۱۰ برابر بیشتر باید جوش و خروش نشان دهند و یاد عزیز و عزیزان‌شان را زنده نگه دارند با کار‌هایی که می‌خواهند انجام دهند. 
نجفی در واکنش به رفتار‌های شرم‌آورانه برخی فارسی‌زبان‌هایی که در آن سوی مرز‌ها هیزم روی آتش فتنه‌انگیزی‌های دشمنان می‌ریزند، افزود: خیلی حالم بد شد؛ انسان بسیار صمیمی، خندان و بی‌ریا که کنار اهالی فرهنگ و هنر می‌نشستند با همه خوش و بش می‌کردند؛ واقعاً برایم باورنکردنی بود. طوری با ما صحبت می‌کردند که احساس نمی‌کردیم ایشان رئیس‌جمهورند. واقعاً شرم می‌کنم می‌بینم یک مشت آدمی که قلیل هم هستند و چیزی نمی‌فهمند، اظهار شعف می‌کنند. واقعاً شرم‌آور است که رعایت حقوق ایرانی را نمی‌کنند و قید و بندی به آینده کشور ندارند. البته این عقده‌گشایی‌ها چیزی از وجود این شهید بزرگوار کم نمی‌کند. 
وی در پایان تأکید کرد: واقعاً آقای رئیسی را دوست داشتم و در این دو، سه سال خیلی کار‌ها کرد و منشأ خدمات فراوانی شد. ان‌شاءالله مردم قدر این آدم‌ها و خادمان خودشان را بدانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار