کد خبر: 923903
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
هیات نظارت بر مطبوعات با مجوز رسمی فعالیت تخصصی پایگاه خبری «فصل اقتصاد» و پایگاه خبری «فصل تجارت» موافقت کرد.

به گزارش گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود با درخواست انتشار و صدور پروانه پایگاه خبری فصل اقتصاد به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علیرضا تاجریان و پایگاه خبری فصل تجارت به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجتبی افشین پور، با گرایش اختصاصی و زمینه اقتصادی موافقت کرد. 
بر اساس ماده 11 قانون مطبوعات، رسیدگی به درخواست صدور پروانه رسانه ها و تشخیص صلاحیت متقاضی و مدیر مسئول به عهده هیأت نظارت بر مطبوعات است.

ماموریت و اهداف گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت
مدیر مسئول گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت گفت: پایگاه خبری فصل اقتصاد (fasleqtesad.ir ) و پایگاه خبری فصل تجارت (fasletejarat.ir ) به صورت تخصصی در زمینه اقتصادی فعالیت می کنند و ماموریت اختصاصی این گروه رسانه ای، تحقق عدالت اطلاعاتی در اقتصاد و تجارت و حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی و توسعه اشتغال است و این دو پایگاه خبری قصد دارند فضایی در سپهر رسانه ایجاد نمایند که در آن به برترین حامی تبلیغاتی و مورد اعتمادترین مرجع اطلاعات اقتصادی کشور تبدیل شوند. 
علیرضا تاجریان در خصوص اهداف گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت، نیز افزود: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت حداکثری از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی، در ابتدای مسیر قصد داریم فرصتی را برای معرفی کسب و کار کارآفرینان و تبلیغ کالاهای ایرانی به منظور رونق بازار، ظرفیت سازی و تحول آفرینی در فضای کسب و کار، حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، توسعه اشتغال، ارتقای کیفیت کالا و خدمات و تحقق عدالت اطلاعاتی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط ایجاد نماییم و کسب و کار کارآفرینان را معرفی نماییم، از تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات و خدمات ایرانی حمایت کنیم و شرکت ها و محصولات دانش بنیان را یاری نماییم. 
وی در ادامه گفت: پایگاه خبری فصل اقتصاد و پایگاه خبری فصل تجارت در زمینه اقتصادی و حوزه های بانک، بیمه و بورس، بازار، مسکن، طلا و سکه، صنعت و معدن، خودرو، بازرگانی، کشاورزی، راه و شهرسازی، نفت و انرژی، گردشگری، کار و تعاون و ... فعالیت می کنند و قصد دارند به عنوان رسانه های مرجع و تخصصی در انتشار اخبار و ارائه مطالب تحلیلی و خبری در زمینه اقتصادی شناخته شوند.
تاجریان یکی از مزایای پایگاه های خبری فصل اقتصاد و فصل تجارت را ارائه بسته های خبری به مخاطبان اعلام کرد و گفت: مخاطبان می توانند روزانه اخبار مهم اقتصادی را در قالب بسته خبری، در یک نگاه مشاهده نمایند. بسته خبری بانکی و بسته خبری بیمه نیز از دیگر بسته های خبری این دو پایگاه خبری است که اخبار اختصاصی بانک ها و بیمه ها را پوشش خبری می دهند. 
مدیر مسئول گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در پایان از رسانه های کشور خواست این گروه رسانه ای را در رسیدن به رسالت اطلاع رسانی و اهداف خود کمک کنند تا با یاری آنها، فضایی در سپهر رسانه کشور برای حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی و توسعه اشتغال فراهم و فصلی نو در اقتصاد ایران آغاز شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار