کد خبر: 1227791
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
آئین رونمایی از دستگاه تمام الکترونیک اخذ رای در شهر تهران و به میزبانی برج میلاد با حضور استاندار تهران برگزار شد.

جوان آنلاین: احمد قیومی فرماندار شهرستان تهران دوشنبه شب در این آیین که در گنبد آسمان برج میلاد برگزار شد، گفت: در نظام اسلامی سعی همیشه بوده در تمام حوزه‌ها بتوانیم تسهیلاتی ایجاد کنیم و برای اولین بار در استان و شهر تهران با همکاری خوبی انجام شده انتخابات تمام الکترونیک در تمامی شعب تهران انجام می‌شود که این کار بزرگی است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: سرعت، دقت و امانتداری از ویژگی‌های انتخابات تمام الکترونیک است و برای جمعیت بیش از ۱۰ میلیون نفر تهران باید متفاوت از قبل، شرایط رای گیری انجام می‌دادیم که مردم در فضایی امن رای بدهند.

به گفته قیومی، در دوره‌های قبل انتخابات الکترونیک در چند شعبه محدود در تهران برگزار شد، اما در چهار هزار شعبه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس این اتفاق به صورت کامل رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: فرایند انتخابات ذیل نظارت روی می‌دهد و انتخابات در نظام ما، توسط مردم انجام می‌شود که این مردم سالاری دینی را متبلور می‌سازد.

قیومی یادآور شد: امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ بتوانیم کار را در تمام سطح کشور به صورت الکترونیک انجام شود.

به گزارش ایرنا، در این آئین علیرضا فخاری استاندار تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداران شهرستان‌ها و دیگر مسئولان استان حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار