کد خبر: 1163794
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
رییس فرهنگسرای خاتم (ص) خبر داد
رییس فرهنگسرای خاتم (ص) از آغاز ثبت نام کلاس‌های آموزشی تابستانی فوتسال و فوتبال ویژه دختران و پسران در منطقه ۱۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، رضا کریمی با اعلام تشکیل مدرسه حرفه‌ای فوتبال و فوتسال در این منطقه اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی فوتبال و فوتسال در راستای تشکیل مدرسه تابستانی تهران، با هدف ترویج روحیه ورزش و نشاط در ایام فراغت تابستانی وهمچنین ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان نوجوانان، ویژه گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.
وی افزود: کشف و استعدادیابی و پرورش کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش فوتبال و ارایه امکانات مناسب به خانواده‌های کم درآمد برای پرورش فرزندانشان، از اهداف تاسیس مدرسه فوتبال است.

رییس فرهنگسرای خاتم (ص) با بیان اینکه مدرسه فوتبال منطقه ۱۸ زیرنظرمربیان رده پایه فوتبال و فوتسال اداره خواهد شد، اظهار داشت: در این دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند با تدریس مربیان مجرب فوتبال از آموزش‌های حرفه‌ای پایه تا پیشرفته برخوردار خواهند شد.

آغاز ثبت نام مدرسه حرفه‌ای فوتبال و فوتسال نوجوانان در منطقه ۱۸

کریمی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ورزشی، ارایه تکنیک‌های پایه‌ای فوتبال، شرکت در مسابقات لیگ‌های برتر دسته یک و دو تهران و برگزاری اردو‌های تفریحی ورزشی از جمله خدماتی است که در مدرسه فوتبال منطقه ۱۸ ارایه خواهد شد.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام به خانه فرهنگ امام علی (ع) به آدرس: یافت آباد، میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد، خیابان شهید نامداری مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار